čtvrtek 7. dubna 2016

Plenkové orgie

Tyhle fotky jsou tak trochu plenkové orgie.
Všichni milovníci látkovek sem a "áchat"! :-))

Moje krásná plenková výbava pro naši divoženku.
Doufám, že vše jsem ušila tak, aby to co nejlépe sloužilo a budu s plenkami spokojená.
Ještě se chystám na pár novorozeneckých a tím doufám opravdu končím. :-))









17 komentářů:

  1. Využiješ tolik kapsovek? Já jim na chuť nepřišla. Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, jinak bych je přece nešila! :-D Já používala jenom kapsovky, ostatní pleny mi nevyhovovaly tak dobře... mám jich ještě slušnou sbírku po synovi, takže nemám obavu, že bych nestíhala prát.

      Vymazat
    2. To taky.. i když, tuhle obavu před několika dny zažehnal můj muž novou sušičkou :-)

      Vymazat
  2. ÁÁÁÁÁCH!!!! :) Krasna sbirka a ten pocit, ze jsi je pro dcerusku usila, musi byt k nezaplaceni. Vyuzijes je vsechny, to jsem si jista!:) Hlavne at jste obe zdrave, holky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky, je to přesně jak píšeš, krásný den! :-)

      Vymazat
  3. ach aaach :) krása, taky jsem měla nejradši kapsovky a na novoška jsem si ušila plenky alá haipadaipa pastelka, ty krásně rychle schly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem jich několik ušila, plus i nějaké novorozenecké na patentky, ještě možná nějaké přibudou.. Na to pidi miminko jsou nejlepší :-)

      Vymazat
  4. Krasny, uzasny, dokonaly! Tyhle bych nosila sama ;-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou nádherné! A chudáka naše mimino lituju za čtvercovky (ale ty nám prostě vyhovují nejlíp):)

    OdpovědětVymazat
  6. Wáááu, to je teda sbírka! :-) Jsou krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Napadlo mě úplně to samé jako Andrea Janatová...že tyhle bych chtěla nosit i já :D Chodím se k vám na blog kochat tím jak může někdo šikovný.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě už se plenky netýkají, ale áchám tady úplně stejně :-) Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  9. DObrý den/ ahojky mám dotaz chystám se ušít svoje první plenky... Kapsovky jsi/jste šila podle jakého střihu? A dovnitř jsi /jste dávala flís či seuthdrok??? Díky za Odpovědi Verunko!!! A ty plenky jsou opradu nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šiju teď už podle vlastního střihu,a le původně jsem vycházela ze střihu od Susu sufik (je ke stažení zdarma na jejím webu). Seuthdrok čtu prvně, vůbec netuším, co je to, nemyslíš suedecloth? Ten jsem měla asi jen na dvě plenky, víc jsem ho nesehnala. Jinak jsem používala hlavně oboustranný bambusový flís, přijde mi super. :-) Gumičky mám galonovou i lastin, ale mnohem raději pracuji s galonovou, šíři už nevím...

      Vymazat
    2. jojo to je ono ten sue :D Ten flís zkusím děkuji za vyčerpávající odpověď a přeji ať princeznička roste :)

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)