úterý 26. dubna 2016

Popletená hlava

Začíná se nám to tu krásně hromadit a pletenina utěšeně přibývá.
Až z toho mám popletenou hlavu.

Baví mě to moc!

A vzhledem k tomu, že po porodu si asi hezkých pár měsíců na jehlice nesáhnu,
hodlám to všechno zrubat ještě před porodem! :-))



Nejnovější příspěvek do komínku je tento bavlněný novorozenecký svetříček z Alize Bella batik.
Hotový byl raz dva a to díky tomuto návodu.



Růžovo šedý háčkovaný svetříček jsem před dvěma lety vytvořila pro kamarádky novorozenou holčičku.
 Nakonec ji svetřík sloužil prý do 11 měsíců a ještě se nám vrátil zpět pro naši divoženku! :-)


3 komentáře:

  1. Asi budu vyjímka co potvrzuje pravidlo. Mě se to povedlo - pletla jsem už den po porudu a propletla jsem se celým prvním rokem našeho druhého broučka docela v pohodě. Pletla jsem večer když děti spali, pletla jsem potom na zahradě, když prcek spal v kočárku a malá si hrála. Asi jsem měla a mám hodné děti, které nechají mamku chvilku tvořit. Vlastně je mám do dnes. Pletu po večerech, když spí, pletu či háčkuji na návštěvě u tchýně, na zahradě, když si děti hrají. Vlastně neustále.
    Snad budete mít to štěstí i Vy a děti Vás nechají krásně tvořit.
    Svetříky jsou krásné
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry den, nedavno jsem nahodne objevila Vas blog a od te doby se ho nemuzu nabazit. Opravdu nadherne vecicky a naprosto kouzelny princ:) Vase nadani nezna mezi! Chtela jsem se zeptat jestli mate vedle svych soukromych zalezitosti i e-shop... Popripade jestli je nejaka moznost objednat si u Vas i neco na zakazku?
    Kazdopadne preji moc stesti a muzy at pracuji alespon minimalne tak dobre jako doposud!
    Zdravi Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. opet dalsi zajemce, vidite Veroniko... ten eshop je potreba�� hz

    OdpovědětVymazat