sobota 2. dubna 2016

RileyRoos

Mikeškovi poskočila nožička o půl centimetru, čímž vyrostl z hnědých Livií..
Už přes měsíc intenzivně nosí Zeazoo mokasíny a dává jim velmi zabrat.
Teprve teď začínám chápat, co to znamená, když dítko likviduje boty. :-) 

A protože protáhne každou kaluž, bláto a písek, objednala jsem pro jistotu druhé botičky na střídačku. 

Rozhodla jsme se vyzkoušet Rileyroos Aspen Shoes na doporučení Kakaové kočičky.
Botičkou jsou pěkné.
Nejsou sice tak měkké a lehké, jako Zeazoo, ale jsou dobře ohebné do všech možných i nemožných stran.
Mají tenoučký jazyk (opravdu jen tenká vrstvička měkké kůže), který po dotažení pásku přes nárt nikde netlačí. 
Výborně se nazouvají (nejlépe ze všech bot, které máme) a dají se dobře utáhnout. 
Jsou ušité v Číně a je to na nich docela znát, kůže je místy obarvená druhou barvou, sem tam trošku odřené, 
vložka v botě nesmyslně tlustá (ale lze ji bez problému vypreparovat a vyhodit nebo ušít tenčí).
Podrážka je na můj vkus docela "tlustá" (ve srovnání se Zeazoo). Má sice hluboké prořezy, díky nimž je bota hezky ohebná, ale kontakt se zemí a povrchem, po kterém dítě chodí, podle mě neprobíhá, tak, jak by u barefootové obuvi měl. V Zeazoo musí cítit po čem jde. V těchto botkách o tom trochu pochybuji.

Celkově jsem z nich nadšená, i když ve srovnání se Zeazoo vedou samozřejmě stále moje milé mokasíny z Bulharska. Ale chtěla jsem ještě vyzkoušet i další značky obuvi, než mu vyroste nožička natolik, že už se do většiny těchto značek nevejde. 
Sedí na noze hezky, Mikeš nebrká, běhá, lítá, skáče. Myslím, že toho dost vydrží. 
Celkově hodnotím kladně...














2 komentáře:

  1. Dobrý den, mohla bych Vás moc poprosit o osobní zkušenost s botkami, souhlasí skutečná velikost s velikostní tabulkou prodejce? Předem moc děkuji a přeji krásné dny. Bára.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, jsou o několik mm menší, řekla bych... Máme 26 a prodejce tady (http://www.littleshoes.cz/p/250/sportie-aspen-shoes) uvádí 177mm, vložka měří přesně 175mm, ale dítě tam nemůže mít nohu napresovanou, podle mě spíš tak 170mm. Syn má teď nohu 160mm a sedí mu krásně i s nadměrkem.

      Vymazat