neděle 10. dubna 2016

Tiered Baby Coat

Překrásný svetřík nazvaný Tiered Baby Coat.
Z luxusního Malabriga Merino Worsted - odstín Fuchsia. 
Velikost cca 12 měsíců plus minus půl roku. :-)
Návod najdete TADY












16 komentářů:

  1. Milá večernice, to je nádhery pro malou princeznu, podezřívám Tě, že jsi opravdová Večernice a nespíš, kdy jindy bys toho tolik postíhala, ještě s malým Mikeškem. Užij si v poklidu a pohodě těhotenství. Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, děkuji.. Teď musím tvořit většinou přes den, když je krásně, Mikeš poletuje po zahradě a já na houpačce pletu. V noci musím spát, únava už se na mě začíná podepisovat :-)

      Vymazat
  2. Verunko, nestiham vzdy komentovat, ale obdivuji stale! A velke diky za inspiraci...Bara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, tak to mě nesmírně těší, díky! :-)

      Vymazat
  3. Dobrý den, pár dní jsem nebyla na Vašem blogu a hned tolik nádhery! Jste neuvěřitelná! Jak toho tolik stíháte??? :) Velmi obdivuji Vaši píly a pracovitost!
    Můžete mi prozradit, jak jste se učila šít? Byla jste na kurzu nebo jste se učila vše doma z netu apod.? Začínám také se šitím, ale té inspirace je všude tolik, že nevím, kde začít dřív. Ráda bych se naučila základní techniky a začala tzv. od píky. Můžete mi poradit, kde čerpat inspiraci a informace? Předem moc děkuji! Lenka M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, velké díky! ;-) Učila jsme se úplně sama, plus občas nějaká rada od mamky nebo někoho, kdo šít umí. Hodně mi pomohli blogy a diskuze na internetu, pinterest.. prostě hledat inspiraci a rady všude, kde se dá.. Z počátku je to hrozný guláš, ale párkrát člověk něco zkazí a pak už ví, co a jak :-)

      Vymazat
  4. Dobrý den paní Veroniko, už nějaký čas tajně sleduji váš blog, ale teď už musím okomentovat jak moc je inspirativní! Jste neuvěřitelná!!! Tolik krásných věcí pro vaší holčičku. Snad se alespoň něčím inspiruji pro tu naší cácorku. Přeji pěkný zbytek dne. Žaneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě nesmírně těší a nebuďte tajná, klidně napište! Díky! ;-)

      Vymazat
  5. Veru nemám slov! Malá bude mít připravenou tak nádhernou výbavičku! A navíc všechno od maminky, ta se má! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno ne, ale myslím, že se docela snažím. ;-) Děkuju ze srdce..;-)

      Vymazat
  6. Veroniko, ráda bych se zeptala, jaká byla spotřeba příze na tento kabátek ? Moc se mi líbí a už jsem si vyhlédla i barvu vlny, ale vůbec netuším, kolik jí koupit. Jedná se mi o velikost na cca 18 měsíců (86). Předem děkuji za radu. Eva NŠ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám velikost odhaduji tak 12-24 měsíců, ale samozřejmě záleží na dítěti a jeho proporcích.. Spotřebovala jsem 1 a 3/4 přadena merino worsted od Malabriga. V návodu se určitě dočtete, kolik potřebujete, popř. mrkněte do hotových projektů na Ravelry a porovnejte. Jakou vlnou budete plést?

      Vymazat
    2. Právě jsem se dívala na to merino od Malabriga. A nebo přemýšlím o "low cost" náhradě Merlino od Vlnapu ( je to taky 100% merino, ale ne v tak luxusní kvalitě). Pokud bych zvolila Merlino, nechala bych kabátek uplést ve velikosti na 2 roky pro mladší a na 4 roky pro starší dcerku. Moji mamku čeká v květnu transplantace kyčle, tak ať jí ten čas v lázních lépe ubíhá. Moc ráda a krásně plete. Máte zkušenost s tím Merlinem od Vlnapu ? ( není to Merino - 50% merino a 50% akryl). Ještě se zeptám, ten návod z Ravlery jste si zaplatila a on se Vám pak zpřístupní ke stažení v PDF, nebo jak to funguje ? Omlouvám se, že Vás tak bombarduji otázkami :-) Předem moc děkuji Eva PS. Moc Vás obdivuji a absolutně nechápu, jak to všechno stíháte.

      Vymazat
    3. Děkuji a neomlouvejte se, klidně se ptejte, od toho to tu dávám, aby to inspirovalo další, takže mě naopak Váš zájem těší ;-) Ano, normálně si návod koupíte (ale je třeba mít povolenou platbu kartou online nebo mít paypal) a pak si ho stáhnete do PC ve formátu PDF a vytisknete. Je krásně zpracovaný, plete se podle něj samo a je to fakt jednoduchý svetřík, jestli maminka plete, tak si s ním snadno poradí i v angličtině.. Kdyžtak klidně napište, kdyby něčemu nerozuměla (a ať ji ta operace dobře dopadne! :-) )
      Merlino vůbec neznám, to slyším prvně, vím jen o tom merinu a to moc nepoužívám, párkrát jsem z něj dělala čepičky, ale nějak z něj nejsem úplně nadšená. Ale je fakt, že ta cena Malabriga je šílená. :-) Já nejčastěji pletu z merina od Dropsu a ještě také od Decidy, oboje je cenově přístupnější více než Malabrigo. To 100% merino je takové náchylnější na žmolkovatění, ale zase není nad přírodní materiál.:-)

      Vymazat
  7. A poradite tedy,ktere merino od Drops pouzit (Baby x Big x Extra find) ? Dekuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíte si porovnat náviny nebo mrkněte do projektů na Ravelry, z čeho tam pletou tento svetřík z Dropsu.. Můžete použít Merino Extra fine i Big merino (big merino je o něco tlustší, ale oboje je hodně nadýchané, záleží také, jak maminka při pletení utahuje - z big merina bude trošku silnější a teplejší, ale ne o moc).. Pletou ho i z Limy nebo Nepalu, ale s těmi zkušenost nemám, mě Alpaka kouše.

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)