úterý 10. května 2016

Kindling

Svetr s názvem Kindling Season z Ravelry.
Návod už mám více jak rok a strašně jsme se těšila, až ho zkusím uplést.
Ten chevron vzor na zádech mě zaujal na první pohled. 

Chvilku trápení a párání mi sice dal, ale nakonec to na pětkových jehlicích byla docela rychlovka. 
Velikost z návodu na 4 roky. Střih je velmi uzoučký, tudíž doporučuji na hubené dítko. 

Použila jsem poprvé Nepál od Dropsu. 
Velmi jsem se bála, aby nekousal, ale ani mě super citlivku přecitlivělou nekouše a ani 
Mikeš si na nic nestěžuje, tak paráda!
Spotřeba byla 5,5 klubka v mint barvě. 








1 komentář:

  1. Týjo, ten je krásný... A nosí Mikeš ty svetry, co pleteš? Syn má tři mnou pletené, ale prostě mi přijdou mnohem praktičtější mikiny, na hraní i na praní.... Navíc je děsně horkokrevný, zvládne maximálně baby merino nebo bavlnu. Nejpraktičtější mi přijde vesta přes triko, a to už od mimina, sama bych už svetry miminku asi ani nepletla.
    Jestli nesnášíš kousavé, nedoporučuju karismu (tu teda nedoporučuju obecně, děsně žmolkatí, syn v ní "vyslintal" díry a svetr se vytáhl snad o tři velikosti). Naopak pro extrémně brindavé a slintavé dítě se mi dost vyplatila ponožková příze(a to i na tu vestu), když přežila u nás, vydrží všechno.
    Eva

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)