neděle 8. května 2016

Láska je ve vzduchu

Krásný den matek všem maminkám! 
A krásnou neděli i všem ostatním! :-) 

My si ji užili v zámeckém parku a mini ZOO v Častolovicích.
Jsme s divoženkou na konci 27tt a bříško už je pěkně veliké a špatně se mi přes něj ohýbá.
Tudíž se raději uchyluji k pletení, spíše než k šití, ale šít ještě potřebuji! 

Ke svátku matek jsem dostala od kluků krásnou home made šeříkovou kytičku z vlastní zahrádky. 
Osobně doručená panem Hujerem ve slamáku a holinkách (nejoblíbenější úbor momentálně!) :-)


Slavný a neohrožený lovec Pampalini! :-))






V tomhle stromě Mikeš uzřel Pařezovou chaloupku (zrovna dočítáme Křemílka a Vochomůrku). 
Lezl pořád do vykotlaného kmene a volal "Křemílku, jsi doma?!" :-))) 

Častolovický park mám hrozně ráda. Není nijak přehnaně vyumělkovaný, dá se v něm krásně posedět, zajít mezi zvířata a to jezírko..  Balzám na duši! 

15 komentářů:

  1. Dobrý den,
    máte krásný svetřík. Byl by odkaz na návod?
    Děkuji Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, díky, je to Thereafter, více se dočtete zde (http://princavecernice.blogspot.cz/2015/11/thereafter.html), je tam i odkaz na návod na Ravelry.

      Vymazat
    2. Děkuji, už se jdu kouknout

      Vymazat
  2. Jé my jsme téměř Častolovický, jaktože se vyskytujete v těchto končinách?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to asi hodinku cesty, jezdíme tam rádi ;-)

      Vymazat
    2. Nepotkaly jsme se dne v HK na Respektu k porodu?? Měla jsem pocit povědomého obličeje, ale nevím odkud nebo kdo by to byl? Leda ty?

      Vymazat
    3. ANo, ano, byla jsem tam, takže jsme se asi potkaly.. Jen si vůbec nejsem jistá, kde.. Na přednášce nebo na zahradě???

      Vymazat
    4. Na přednášce Pavlíny Marešové jsi seděla blízko u dveří opřená o zeď a já šla z wc přes ten sálek..s dítkem (temer 2letým) v oranžovém Kibi nosítku...vis? Mrkly jsme na sebe, chtěla jsem číct ča, ale pak jsem si říkala "vždyť ji ale neznám" a až doma mně došlo že bys to mohla být ty :D

      Vymazat
    5. Aháá, ano, tak to mi svítá, tak to se omlouvám, pravděpodobně bych čučela jako tele i při pozdravu, protože já sice povědomé tváře registruju, ale neidentifikuju, nikdy si nejsem schopná vybavit, odkud tu tvář znám, takže jsi dobrá, že jsi mě poznala Ty! :-)) Příště se klidně přihlas. :-)

      Vymazat
  3. Verunko, hrozně Vám to sluší, jste jak víla! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je milé, děkuju :-) Většinou jsem ale příliš skutečná, než abych byla víla.. :-D

      Vymazat
  4. S tou vílou souhlasím! Maminka jak z pohádky :)

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)