neděle 22. května 2016

Šedá peříčka

Víkend ve znamení šedé.
Tedy, víkend byl slunečný, ale já jsem šila samé šedé barvičky. 

Legíny s čičinami a k nim růžovoučká tenká tepláková mikinka.
Jako další korunkové legínky pro malou princeznu.
Tahle látka je tak krásná, že jsem střihla rovnou ve dvou velikostech. 
U větších jsem přidala i sukýnku. 

Potom následovaly peříčkové komplety pro Mikeše, když se nám konečně otepluje. 
Jedna kšiltovka pirátka  a k ní 3/4 kraťásky.
A potom komplet trička a kraťásků. 
Vše samozřejmě s nezbytnými kapsami. :-)








A aby se ta šedá trošku rozzářila, tak ještě něco růžového z předchozího týdne... 
Viskózové chladivé tričko pro mě. 


A růžovoučký komplet pro Divoženku. 


A pro velký zájem přidávám i můj šedý kardigan rozložený na zemi. 
Pro lepší představu o jeho geniálně jednoduchém střihu! :-) 

10 komentářů:

  1. Jů, to je zase krásy najednou... Ten kardigan mě rozesmál, vůbec by mě nenapadlo, že vypadá takto:o) Krásné dny! Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Baru, krásné dny i k Vám! ;-)

      Vymazat
  2. Paráda, Veroniko, jste úžasná! Máte nějaké oblíbené/osvědčené číslo Ottobre s klučičími střihy? Poraďte prosím. a ještě jeden dotaz: jak se šije kardigan - aneb dá se vyrobit na Veritasce po babičce? :-) díky a přeju hodně sil a chuti do dalšího tvoření* Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ho teda na obyč stroji nešila.. i na overlocku je to kapku o nerv, natož bez něj, to bych se do něj určitě nepouštěla (respektive ne ze svetroviny.. z jiného materiálu možná ano) - celý ten obdélník je kolem dokola olemovaný na overlocku. Ottobre dětské mám asi tři čísla, já podle kupovaných střihů moc nešiji, střihy si dělám většinou svoje... I když teď na malou jsem šila i podle těch z Ottobre.

      Vymazat
  3. Tak ten kardigan mě opravdu pobavil :-D A jinak samozřejmě kráááása :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Zase neskutečná nádhera, jako vždy :-). Čím je vyztužen kšiltík pirátky, stačí tenký nažehlovací vlizelín ? Krásný slunečný den přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podžehluji jendnu stranu kšiltu ronofixem (ronopastem). Tenký vlizelín - no, záleží, jak moc je tenký ;-) Kdyžtak podžehlete obě strany kšiltu, pak to třeba bude pevnější.. :-)

      Vymazat
  5. Nádherné oblečko, krásne farebné prevedenie i strihy...
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobry den, mela bych dotaz na to bodycko pro malou - ty lemy jsou udelane klasicky napletem, jako je na teplaccich, jenom proste hodne uzkym napletem? A pak mam jeste dotaz, kde nejcasteji kupujete tak krasne uplety pro holcicky? Dekuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, klasickým hladkým nápletem nebo úpletem, ustřihnete si šířku jakou potřebujete :-)
      Látky kupuji opravdu kde se dá, to se nedá moc obecně říci. Zkuste Bubulákovo.cz, batani.cz, terstra.cz, unuodesign.cz .....

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)