čtvrtek 12. května 2016

Svetrovinový kardigan

Po nějakém čase u jehlic jsem se dnes konečně opět dopracovala ke stroji.
A ušila jsem si šedý melírovaný kardigan ze svetroviny.
Nejen těhotenský a velmi univerzální.
Vhodný i na zavinutí, až bude malá v šátku. 

Ještě ho ušiji v baby růžové, moc se mi líbí!
Navíc bych to ani nebyla já, kdybych na něj nenapasovala dvě kapsy. :-) 







9 komentářů:

  1. Ten je jak od Youngprimitive, mi hned naskočilo. Moc se ti, Veru, povedl, parádní. Sluší ti to, nejen v kardiganu, ale celkově. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téééda, tak to je ta nejlepší poklona pro mě, děkuju! :-D Hned jsem se k nim na něj šla podívat, ani jsem ho nezaregistrovala, já pořád pošilhávám po jejich legínách.. Děkuju moc! :-)

      Vymazat
  2. Ten je parádní! Střih sis asi sama vymyslela, že. Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, střih je vlastní, ale jednoduchý jako facka! ;-)

      Vymazat
  3. Střih je krásný. Nemůžeš prosím vyfotit jen kabátek na zemi, aby byl vidět střih. Teda jestli to není špatná žádost.
    Jinak ti to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro velký zájem ho asi vyfotím, až na to najdu čas :-)

      Vymazat
  4. Super! Jaká je to svetrovina? Fleecová nebo nějaká lehčí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasika, takže asi fleecová? U nás je to jako na větrné hůrce, takže čím teplejší, tím lepší. :-)

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)