čtvrtek 9. června 2016

31tt

Na oslavu 31tt jsem si o víkendu spíchla také něco pro sebe. 
Dlouho plánované černé viskózové tričko geniálně jednoduchého střihu. 
A mint sukýnka s vlaštovkami z úpletu bavlněného.
Na sukni samozřejmě nechybí kapsy, tentokrát jsem zvolila ty skryté. 

Střihy jsou jako obvykle vlastní, ale naprosto jednoduché a obyčejné. 
Sukni jsem ušila do nápletu tak, aby seděla i po porodu bez bříška (teda doufám). :-))




Mikeš má na sobě peříčkový komplet, který jsem tu myslím už zveřejňovala někdy před 14 dny. :-)
Ale aby mu to náhodou nebylo líto, tak tady má jeden pirátský set kraťásků a trička! 


9 komentářů:

  1. Nádherné fotky,
    páči sa mi tá sukňa, je taká nevšedná, aj oblečko pre malého... ale najviac, to krásne bruško :-)
    Všetko dobré,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda večernice.. ty jsi tak krásná i těhotná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná a neskutečně šikovná k tomu!
    Já tady jen vždycky lapám po dechu...
    A obdivuju, jak to všechno...a kdy...
    Jsi prostě kouzelná Večernice! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatá, umíš tak krásně potěšit! Zahřálo to až u srdce, děkuju! A nápodobně! :-)

      Vymazat
  4. Ježíš vy jste tak krásná! O to víc si teď 9 měsíců po porodu s váhou stejnou jako před porodem připadám jak kosatka. Ale nežehrám, nezávidím, jen obdivuju a přeju;) Viky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A šikovnost vaší tu tedy taky obdivuji, jsem zapomněla dodat. Mějte se moc fajn!

      Vymazat
  5. jste krásní, a já bych potřebovala ještě nějaký časový návod, kdy že to všechno stíháš dělat? Bříško máš krásné malinkaté a hrozně Ti to sluší.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)