pátek 17. června 2016

České oblečení pro děti

Čím dál častěji se setkávám s lidmi, kterým není lhostejné, co nosí nebo co oblékají svým dětem. 
Sama jsem tu častokrát psala heslo "Nechci, aby moje dítě nosilo oblečení, které šily jiné děti". 

Těší mě, že tyto řady se stále rozšiřují! 
Mnoho lidí dnes řeší, odkud oblečení pochází, kdo ho šil a z čeho ho šil.
Což je velmi dobře. 

Moje řešení těchto otázek znáte.
Začala jsem prostě šít sama. 
Ale chápu, že toto nemohou praktikovat všichni a proto musíte oblečení někde nakupovat. 

Přináším Vám proto článek s tipem, kde takové férové a kvalitní oblečení pořídit. 
Chci Vám představit novou ryze českou značku oblečení a tou je DUOMAMAS

To je totiž ryze česká firma, která šije z kvalitních funkčních materiálů (bambus, merino atd.) 
oblečení v překrásných barvách, které je snadno kombinovatelné, nepřeplácané a které Vám vydrží. 
Výběru látek, střihů a nápadům věnují hodně času a energie a jak už název značky napovídá, tuto firmu řídí maminky, které mají děti a vědí, co je to za očistec sehnat na ně kvalitní oblečení, které vydrží. 
Nekupujete tedy zajíce v pytli, ale vyzkoušenou věc. 

U nás doma se od Duomamas momentálně nachází jedno bambusové tričko pro Mikeše a jedno bambusové bodyčko je 
nachystáno pro malou Divoženku. A další budou určitě následovat!

Už jen podle fotek uznejte, že celkový ráz a péče, kterou Duomamas věnují nejen svým výrobkům, ale i grafice, tiskovinám a vůbec celkovému vyznění značky, je ohromující! :-)

Pozornost si zaslouží nejen oblečení, ale třeba i takové bondingové deky
To je velmi sympatický vynález, který mohu každému vřele doporučit!

Pokud chcete o Duomamas vědět víc a dočíst se třeba i dalších recenzí, mrkněte na jejich Facebook nebo Instagram.
Právě spustili eshop a tento měsíc můžete jejich výrobky zakoupit s 10% slevou (kód na slevu je : prvniobjednvka). 







Mimochodem, Mikešovi to tričko moc sluší.
A to štěňátko tedy taky!
Myslím, že jako příprava na péči o sestřičku docela dobrý, ne? :-)


8 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, jsem moc ráda, že se Tobě i Divožence vede dobře...sleduji stále, jen nestíhám komentovat...:-/ Krásné štěňátko! A super firma...jen takových víc...u nás v Ivančicích krom Terezky - Terstry (tu znáš:-)))je ještě další super firma LOVELY FROGY, kde nejenom ty paní samy šijí oblečení, ale prodávají i ostatním ryze českým výrobcům...právě zakládají a plní e-shop...tak jen tak abych taky propagovala něco dobrého z rodného města :-)
    Jinak jsem zvědavá, jak s mýdlem...už mám vypočítáno, suroviny veskrze doma, jen ten čas...no tak jsem zvědavá na Tvůj report :-)
    Verunko, drž se, pěkně si užívej a krásně, ale pomalu a zlehka tvoř :-))) Je to radost se sem dívat!
    Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, to jsou krásné zprávy! :-) Děkuji za ně a jsem ráda, že do toho mydlinkování nejdu sama! Tak ať se dílo podaří! Já musím nejprve zlikvidovat jahody do marmelády, pak třešně do kompotu a pak už se snad doberu i k tomu mýdlu! :-D

      Vymazat
  2. Nevypada spatne obleceni, jen vyber docela uzky a siji jen do 128 a ja uz hledam bohuzel ve velikosti 140. A vyber v tak velkych velikostech tedy nic moc, vse je uz takove pro velke deti a syn je pri tom jeste predskolak. Neni nekde prosim treba seznam vsech ceskych vyrobcu obleceni? Sem tam neco objevim, ale zatim nakupuji hlavne u farmers.

    Jeste poznamka k onomu heslu: "Nechci, aby moje dítě nosilo oblečení, které šily jiné děti". Nedavno jsem se bavila se znamym na toto tema a nenasla jsem bohuzel rozumnou odpoved na jeho argument, ze ted si ty deti alespon vydelaji na zivobyti, kdezto pred tim umiraly hlady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak to mě mrzí.. Pravda, já tohle zatím neřešila, jsme asi tak na 104, ale zkusím dát podnět přímo k Duomamas, že by byl zájem i o větší velikosti..
      Jinak, další moje oblíbené české nebo slovenské značky jsou: Little ONO thing, Farmers, Mile (slovenské), Crawler, mnoho šikovných žen na Fléru, které ušijí prakticky cokoliv, Outlas Little Angel, Fantom ... Ale bohužel nevím, jak jsou na tyto značky s většími velikostmi.

      Ano, tento argument jsem vyposlechla i já. Už mnohokrát. A upřímně, nemám potřebu někomu něco vyvracet nebo vysvětlovat. Kdo chce bít psa.... (a hledat si výmluvy), ten si je bude hledat i beze mě. Ale možná bych odpověděla něco ve smyslu, jestli by ten dotyčný poslal sám své vlastní dítě do továrny, kde bude pracovat 16hodin denně 7 dní v týdnu v příšerných podmínkách, za 3 dolary, které neuživí ani půlku rodiny. S neustálým rizikem, že se mu továrna zhroutí na hlavu, že pracuje s chemikáliemi a v prostředí, díky kterému s největší pravděpodobnosti v mladém věku zemře na rakovinu apod. Já bych toto tedy pro své děti nechtěla. Ani pro sebe.

      Vymazat
    2. A nejde ani tak o to, toto zcela vymýtit nebo k tomu nabádat. Jelikož to dnes už asi ani úplně nejde. Jde o to, minimalizovat škody, nesnažit se za každou cenu žít v nadbytku a blahobytu, který je ale draze vykoupen někde jinde. Jde mi o to, vědomě a rozumně vybírat, co si obleču/sním/koupím/naliji nebo hodím do odpadu a jaký dopad to má na moje děti, planetu a ostatní lidi. Stejným pravidlem se snažím řídit ve všem, i když ne nijak dogmaticky. Prostě s rozumem a citem. Každý máme tu hranici někde jinde.

      Vymazat
    3. Diky za seznam firem, co siji. O Fleru vim, ale vzdy mi dojde energie se tim vsim proklikat a neco vybrat. Kamaradka si nakoupila latky a nechava si obleceni usit u svadleny. Tedy hlavne softshellove veci. A ja i kdyz mam sici stroj, tak si troufnu jen na zavesy a zaclony a kapsar pro dcerku do skolky, ten tedy jeste ani nemam :-)

      Vymazat
  3. Super obleční, určitě pro mě opět inspirace, děkuji... :) A štěňátko je roztomilé... :) Jak se jmenuje a co z něj vyroste? :) Hezkou neděli a mějte se moc hezky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěňátko není naše, je babičky :-) Díky a krásný den i Vám!

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)