sobota 11. června 2016

Duhová Rosa

Něco pleteného a něco háčkovaného.
Pro naši Duhovou vílu.
Merino od Decidy v tónech nazvaných V kapkách rosy mě na první pohled okouzlilo!
Tak jemné, něžné, to jsou tóny!
A tak vznikl můj starý známý Beyond.
Jelikož na něm se ty Janiččiny melírky vyjímají nejlépe! 
Velikost cca 12 měsíců a dál a dál....
Pleteno na jehlicích č.4. 

A aby té duhy náhodou nebylo málo.
Konečně jsem dokončila dlouho zamýšlenou deku.
Barvu příze jsem zvolila, aby ladila do barev kočárku/autosedačky, které jsem si nechala po Mikešovi. 
Rovněž v pastelových jemných tónech. 
Deka je z bavlněné příze Alize Bella Batik, háčkovaná háčkem č.3,5mm. 
Spotřeba byla 6 klubíček na rozměr cca 70*80cm. 











8 komentářů:

  1. To je tak překrásné!!!! díky Tobě jsem po pár letech zase vytáhla jehlice. Ale jak to dopadne zatím netuším :-)
    Janéčko je srdcová záležitost, měla jsem ho u kluků a zase jsem se k němu vrátila. Tuhle kolekci co máš ty jsem měla pro Ondráška jen sporťák, tak mám uplnou nostalgii, když vidím tu sedajdu.

    OdpovědětVymazat
  2. Večernice, potřebovala bych s Tebou něco probrat přez email, najdu ho někde abych mohla napsat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napiš na zimova.veronika@gmail.com :-)

      Vymazat
  3. Nádhera... je to krásné, jsi šikulka a krásně se těšíš a užíváš si to. Nejmladší princ bude mít za dva měsíce rok, já si takto užívala loni..:-)
    Krásné dny a díky za krásno, co kolem rozdáváš.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  4. Teda to je nádhera! I Já díky vám toužím umět plést! A šít takové nádhery jaké moje stará veritaska po babičce vykouzlit neumí.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná deka i oblečko, premýšľam, kedy to všetko stíhate... krásna práaca.
    Prajem pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Deka je moc krásná. Chtěla jsem se zeptat, zda v první řadě při vytváření vzorku vynecháváte v řetízku dvě nebo tři očka:-). Chystám se udělat podobnou pro děvčiču od našich přátel.
    Děkuju.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)