neděle 5. června 2016

HACKA

Home made hacka byla další položka na mém seznamu. 
Opět mi nejdéle trvalo vybrat správnou kombinaci barev. :-) 

Šila jsem před třemi lety jednu žlutou pro Mikeše a byla to vlastně jedna z mých úplně prvních ušitých věcí.
Takže určitě zvládne i začátečník! 
Chtěla jsem pro Vás nafotit návod, protože je mi jasné, že se po něm budete ptát, ale bohužel... 
Nakonec jsem byla ráda, že jsem ráda, a že jsem hacku ušila, a na focení postupu opravdu nebyl prostor a nervy. :-) 

Můžete mrknout SEM a inspirovat se, podle tohoto návodu jsem kdysi šila svou první hacku. 
Tuto jsem vylepšila o rozepínání v jedné části tak, aby hacka sloužila i pro větší dítě jako houpačka. 
Zapínání je na patentky a mašličku. 

Ve spodní části (pod ložnou plochou) je místo na vložení polštáře nebo deky, které lze zapnout na knoflíky.
Mám z ní opravdu radost! :-) 










Zátěžová zkouška s 15 kg živé váhy a všechno drží, kde má !!! :-) 

10 komentářů:

  1. Paráda, jen se mi nepodařilo najít odkaz na původní návod? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, omlouvám se, zapomněla jsem dát link, už je to opraveno! ;-)
      Pro jistotu ještě sem: http://www.titera.cz/dest/12

      Vymazat
  2. taky tak... odkaz není. s tím navodem jste na to kápla, Veroniko :) Na hacku se taky chystám, ale nejsem nikterak zdatná šička, tak hádám, že to bude očistec. Děkuji, Jana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je to napraveno, moc se omlouvám ;-) Já jsem tu první šila opravdu jako svůj první větší projekt a taky byla funkční, takže klidně do toho.. nejtěžší se to zdá při vymýšlení co kam a jak přišít, ale ve skutečnosti je to opravdu jednoduché :-)

      Vymazat
    2. Veroniko děkuji. mimochodem ta vaše hacka je krásná, miminko se bude mít... jako v ráji :)

      Vymazat
  3. Verčo, ale to je prostě nádhera! Mě vždycky u Tebe na blogu, tak mrzí, že umím ušít jen povlak na polštář :-( krásná práce a nádherné látky!! Fakt klobouk dolů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli zvládneš povlak, tak hacku rozhodně taky, mrkni na ten návod na blogu Sedm, co jsme dávala odkaz, já tu hacku fakt kdysi šila hned jako první projekt a taky sloužila! Není dokonalá, ale funkční ano. :-) Tak jen hurá do toho!

      Vymazat
  4. Presne tak, krásne dielko a páči sa mi i výber látok. Už sa teším, čo ďalšie vyjde spod vašich rúk :-)
    Pekný večer prajem,
    A.

    OdpovědětVymazat