úterý 28. června 2016

Lapač snů

V posledních dnech se u nás trošku více uklízí a pere, než aby se vyrábělo. 
Ale něco malého pro Vás přeci jen mám...

Můj pokus o dream catcher, čili lapač snů! :-) 
Střed je háčkovaný, na okraj navázané české krajky a pírka s korálky čirého křišťálu. 



Mikeš, žehlící výbavu pro sestřičku. :-) 
Retro žehlička ještě po mě... já tyhle půdní nálezy tak miluju! 
Nechtěla jsem mu kupovat tu moderní šerednou a plastovou, tak babička naštěstí našla tuhle...








A jinak klasika.... léto, vůně, bosé nohy, domácí sklizeň a Mikeš pozorující bělásky v levanduli. :-) 

7 komentářů:

  1. Nádherný start léta u vás... :) Mějte se moc krásně! :) Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný lapač. A tu žehličku máme taky! Díky mamce, která všechno schovává, máme spoustu hraček pro nás a je to radost. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny lapač, tak nech slúži....
    A retro žehlička s malým šikovníkom je cool :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Máme tu stejnou žehličku, také ještě po mě. Je super, jen je tedy hodně těžká a ti moji divoši neznají míru když po sobě jdou.... :/
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Naši ji taky mají, ale já ji dětem nemůžu půjčit, v jejich rukou je to vražedná zbraň.

      Vymazat
  5. Muzu se zeptat odkud mate ten krasny prouteny kos na pradlo? Takovy presne shanim!
    Anicka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy máte teda oko :-D Musela jsem dvakrát projet fotky, abych zjistila, který koš myslíte :-D
      Ten už mám asi šest let.. tuším, že ho tehdy muž koupil v Jysku.... ale je dost těžký, takže na mokré prádlo trochu nepraktický :-)

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)