neděle 12. června 2016

Na vlně

Jedu na vlně vlňáčků. :-)
Tyhle šedé jsou z merino extra fine od Dropsu, tudíž z merina se SW.
Přemýšlím, zda je budu vůbec zkoušet lanolinovat... ?
Vím, že na vlňáčky se více hodí merino bez superwash, ale to mě zase kapku škrábe.
Tak budu asi zkoušet, experimentovat a podle toho, co se mi osvědčí, upletu případně další. 

Pletla jste si některé vlňáčky z vlny se superwash? 
Jak fungovaly? 

Tyhle jsou stejně jako mé první vlňáčky pletené podle návodu na mimibazaru.
Jen jsem si tentokrát poupravila velikost (hodně jsem je prodloužila), tudíž je ten prostor pro plenku mnohem větší. 
Jinak jsem ale pletla dle návodu na velikost M, a na trojkových jehlicích. 
Hráškový vzor mi přijde strašně roztomilý. 
Možná to nakonec budou spíš vlněné kraťásky na ozdobu, moc se mi líbí! :-) 

Vlněné botičky, rovněž z merina extra fine podle už známého návodu.
Myslím, že půjdou krásně do kombinace s Cassielem. 

Cassiel je nový přírůstek do mojí šátkové sbírky a já doufám, že na dlouhou dobu zase poslední (haha). :-))
Je to český ručně tkaný šátek od Omnifery a ty jeho barvy mě jednoduše nenechaly na pokoji! 
Všechny ostatní šátky, co mám, jsou vedle něho najednou nějak moc barevné a křiklavé.
Já přitom barvy a syté tóny miluju. 
Ale tyhle decentní šedo-bílé odstíny utkané do motýlích křídel mě doslova očarovaly!

Asi je to znamení k útlumu. 
Musím zpomalit, mám pocit, že moje tempo nabralo moc velké obrátky.... 









6 komentářů:

  1. já vím, že se opakuju, ale jedno velké aaach! ten šátek je nádherný. Já jsem zvědavá jak obstojím s nošením a pak budu rozšiřovat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, nádhera, nádhera... čo viac dodať.
    Krásny pondelok,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    já měla vlňáčky ze superwashe, přišlo mi, že se časem "vymyl"- bylo potřeba je lanolinovat víckrát, ale pak fungovaly hezky. Nejlepší byly ušité z lehce zaplstěného svetru, ty nepustily nic.
    A s pletením pozor- já měla ke konci těhotenství karpální syndrom. Asi jsem taky pletla jako šílená!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem jedny vlňáčky ze superwash merino, a ačkoliv to nebyly moc velké držáky, na denní použití stačily. Lanolinovala jsem je jenom jednou za pár měsíců.
    Krásná práce, jako všechno, co tady máš. Šátek je nádherný, já už mám na ně stop stav, moc už nenosím, spíš v Kibi, je to rychlejší a Olivii se to líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám všechny vlňáčky z baby merina od DROPS se sw sem s nima moc spokojená. Jediný je nedávám na noc, protože malá mi je každé ráno pokadila a ze světlýjch barev to jde špatně dolů.

    OdpovědětVymazat