čtvrtek 23. června 2016

Popcorn overal

Popcorn overal jsem poprvé zahlédla na instagramu u Markétky.
Od té doby mi nedal spát. 
Když mi pak Helenka poradila, kde sehnat návod, bylo jasno! :-)

Jako materiál jsem zvolila svoje oblíbené univerzální Cotton merino.
Padla dvě klubka na velikost cca 56-68 (odhadem).

Bubliny jsem se učila podle videí na youtube, jelikož návod mi nakonec až tak užitečný nebyl.
Jak se ukázalo, lepší bych sepsala snad i já.
Na můj vkus je napsaný hodně obecně, žádné rozepisování pěkně řady po řadě.
Ale jak vidno, i začátečník to s trochou trpělivosti zvládne a ve finále mi přijde úplně jednoduchý.
Ale to mi po dopletení připadá každý projekt! :-))





K tomuhle bodlinkatému vzorku pletení se váže docela vtipná historka z mého dětství. 
Když mi bylo asi sedm let, upletla mi moje maminka svetr se stejnými bublinami (mnohem většími). 
Byl béžový s jednou lesklou stříbrnou nitkou. 
Upletla mi ho, protože JÍ se líbil. 
Já ho nenáviděla - vypadal jsem v něm jako ropucha. :-))
Vzala jsem ho na sebe jen jednou jedinkrát a mamka mi to dodnes připomíná... 
Kolik ji dal práce a jak ji pak bylo líto, že jsem ho nechtěla nosit. 
No, dneska už to dokážu pochopit a ocenit. 

Tak teď se historie opakuje.. 
Jen štěstí, že mě do toho Divoženka ještě chvíli kecat nebude. :-)) 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)