středa 15. června 2016

Relax

Snažím se relaxovat každou volnou chvíli.
O co více se o to snažím, tím spíše to nejde...
Ale já to nevzdávám! :-))

Chci Vám poděkovat za krásné komentáře i emaily, kterými mě zásobujete.
Je to pro mě neskutečný motor, studnice motivace a nejlepší odměna za můj čas, který blogu věnuji.
I když občas neděkuji jednotlivě za každý komentář, věřte, že mě každý zahřeje až hluboko uvnitř. Díky!

Nově nás najdete na Instagramu!:-)
Je to celkem novinka i pro mě, takže se mnou mějte trpělivost, teprve se učím.




A tady se něco chystá!
Chuť vyzkoušet domácí mýdla a potom třeba i nějakou tu jednodušší kosmetiku mám snad celou dobu na mateřské.
Odvaha to opravdu zkusit dorazila ale teprve o víkendu. Suroviny tento týden.
Tak teď už jen vyhnat dítě z kuchyně a jde se na věc!
Držte prosím palce! :-)


Nově se u nás vyskytly pletené longies vlňáčky z merina bez SW od Decidy. 
Pletla jsem je podle návodu od Janičky z Kohoutího vršku.
Ještě upletu jedny větší z merina se SW.
Krásně k nim ladí vestička z Big merina od Dropsu.
Návod je koupený ZDE.
Spotřeba byla 2,5 klubka na velikost 6 měsíců (pletla jsem trošku delší, než je v návodu).









14 komentářů:

  1. Ty jsi fakt tak hrozně moc úžasná. Nebýt sama maminka a nemít doma dvě hlučící a klidu nenechající děti, tak si z těch fotek a z tvé tvorby myslím, že být doma na mateřské je jedno velké lážo plážo a spoustu času a nekončící úsměv na rtech a klid a pohoda..... :) Jsi mou inspirací! Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, poslední dobou zjišťuji, že takto opravdu na všechny virtuálně působím. Ale věřte, že opravdu věčný klid a pohoda to není, naopak. Jsem normální psychotická matka, která často nezvládá, má doma bordel (jen ho nefotí) a vše není jen úžasné a sluníčkové. Jen mi přijde hezké a správné, vytvářet tady prostor klidu, harmonie, inspirace, protože sama v ostatních profilech hledám to samé. Klid a relax. Proto tu nepitvám problémy nebo starosti, ale věřte, že i já je mám ;-)

      Vymazat
  2. Opäť nádherné vecičky, žasnem, kedy to všetko stíhate... ja mám zatiaľ iba jedno dieťa, teda dve, keď rátame aj manžela :-) ale tuším ani spolovice nestíham, čo vy. Proste krása.
    Už sa teším na mydielka, aj mňa to vždy lákalo, tak uvidíme, či sa nechám onšpirovať.
    Prajem pekný a pohodový deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ze srdce, ale nedejte se zmást, i já mám pocit, že nic nestíhám! :-D
      Tak snad na domácí mýdla navnadím i další, sama jsem zvědavá, jak se my povedou!

      Vymazat
  3. Ta vase sitova houpacka mi neda spat konstrukce je delana nebo koupena no proste bozi ☺ jinak k mydlum gratuluji tak daleko jsem jeste nedosla ale taky to prijde ☺Hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konstrukce je home made, vyráběl můj úžasně šikovný muž :-) Díky!

      Vymazat
  4. Ta vase sitova houpacka mi neda spat konstrukce je delana nebo koupena no proste bozi ☺ jinak k mydlum gratuluji tak daleko jsem jeste nedosla ale taky to prijde ☺Hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
  5. Též máte můj velký obdiv. Vůbec nechápu, kde berete čas na tolik pletení. Mám jedno malé robě a s časem bojuji neustále. Ale už jste mě naučila šít, dokonce i plést a to jsem neuměla zhola nic. S jídlem roste chuť a české návody mě nebaví a tak pletu dle anglických (Ravelry je prostě nakažlivá :-D). Podotýkám, že anglicky fakt neumím, ale i tak se to dá :-D Jen tak dále, máte moc šikovné ruce. Zdraví Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, to jsou úžasné zprávy a já za ně děkuju, protože mě to neskutečně těší! :-) Jsem strašně ráda, že inspiruji další a další a děláme si tak radost navzájem! :-)

      Vymazat
  6. Opět zase neskutečná nádhera :-), pohoda....... Asi se do budoucna nechám inspirovat konstrukcí na houpačku, neb se nám u domu nenachází žádné vhodné stromy, kde by se dala pověsit. Krásný slunečný den přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, budeme jen rádi, když budeme inspirací pro Vaši pohodu v síti ;-)

      Vymazat
  7. To není možnééé, ty jsi neskutečně skvělá s tím pletením...ale počkej za chvíli se Ti snad budu mít čím pochlubit :) máš to krásné a líbí se mi jak mikeš chodím ve tvém šitém oblečení... a pořád pošilhávám na fotkách po zahradě...máte to krásné fakt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těšíííím a se zatajeným dechem čekám! :-)
      No, Mikeš skoro ani jiné oblečení než ode mě už nemá. Letos jsem mu koupila asi tři slušňácká polo trička a to bylo zatím asi vše. Kupodivu ani ještě neprotestuje, naopak, když jsem mu oblékla to koupené, tak ječel, že ho štípá cedulka za krkem, chudák, jak není zvyklý! :-D :-D

      Vymazat
  8. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchodujte kdekoliv Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat