středa 20. července 2016

Len

Mám strašně ráda lněné látky.
Přijdou mi tak příjemné, jako lehnout si do trávy a snít. 

V kombinaci s plyšovou minky jsem tyto dva materiály použila na další deku pro Divoženku. 
V barvách magnolie a smetany.
Rozměry cca 140*100 cm. 





A jeden košík na vláčkodráhu pro Mikeše. 

5 komentářů:

  1. Krásná kombinace barev! Pořád čekám, jestli se vytasíte s nějakou dekou na bonding, mám jednu aktuálně v plánu, ale tápu nad tím, jaký materiál vůbec zvolit, tak by se hodila inspirace ;-). Mějte se krásně! Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :-) Eli, bonding deku mám, ale od Duomamas.. je to kombinace bambus a merino, takže to už mám vyřešené. :-) Chystám se ji nafotit, jen ještě nebylo kdy...

      Vymazat
  2. Veru, mám dotaz? Vím, že jsi letla z vlny Al. Lopi. Pořád pasu po lettlopi, ale kde ji koupit? Můžeš mi prosím poradit? klidně písni na meil, nebo instag. veramacickova23 a meil slunecnices@seznam.cz. A jsi krásná mamča:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajimalo by me kde se da len v tak krasne barve sehnat? Deka je opravdu nadherna. Divozenka se bude mit pohadkove ;-)

    OdpovědětVymazat