sobota 2. července 2016

Malá červená

Slíbila jsem sama sobě, že pro malou už žádné další svetry. 
Mno... Tak jsem to zase nevydržela...

Zatoužila jsem akutně po jednom mini červeném. 
Protože takový přece ještě nemá... :-))))

Tak jsem ho za tři večery ušmodrchala a připíchla k němu stejné knoflíky, jako mám na svém Levenwickovi
Ať k sobě hezky ladíme!

Materiál je (jak jinak) Cotton merino od Dropsu a spotřeba je cca 2,5 klubka na pidi mimi velikost.
Teď mám rozpletený ještě jeden z merino extra fine a ten už bude opravdu poslední!
Doufejme!!!! :-))





3 komentáře:

  1. krása.ja by som bral aj pre seba.vyrazate mi dych.Skoda, ze u nas sa rodia len chlapiPeta Slovensko

    OdpovědětVymazat
  2. Veroniko, mně se líbí všechny Tvé pletařské výtvory, ale tento je pro mne srdeční záležitostí. Červená je sama o sobě hodně výrazná, takže zvolený střih i vzor ji pěkně doplňují a nezkouší přebíjet. Moc pěkné! Hezký večer A.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)