čtvrtek 14. července 2016

Malířské plátno

Tělo těhotné ženy je dokonalé.
Ale proč ho ještě trošku nevylepšit? ;-)


Čarokrásná malůvka od moji nejmilejší. 
Teď, abych se týden nemyla. :-)
Ale ne, prý mi klidně namaluje další.
Asi ji došlo malířské plátno! :-)


8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji! Věnec jsem si nechala uvázat na těhotenské focení den před tím a bylo mi strašně líto ho nevyužít alespoň ještě jednou, tak mi kamarádka pomalovala bříško a vzniklo ještě toto :-)

      Vymazat
  2. Už jsem chválila na instagramu...to je krásné, něžné....

    OdpovědětVymazat
  3. wau!! jako vzdy originalni, neozrele a hlavne sve-Vase!! ty tehu fotky musely byt apartni...hz..

    OdpovědětVymazat
  4. Veru to je krááása...a ty jsi tak krásná jako víla...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné a něžné bříško! :-) L.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)