středa 6. července 2016

Malý jogín

Můj malý jogín. :-)
Cvičíme spolu jógu už od malička.
Já sice nejsem úplně zdatná, ale jóga mě baví a těší. 

Nejraději se protáhneme na čerstvém vzduchu a na trávě.
Mikeš od té doby, co sám chodí, běhá za mnou se svou podložkou a napodobuje mě. 
Některé pozice už zvládá sám z paměti. :-) 

Cvičíte s dětmi jógu?
Uvažuji, že pořídím knížku a CD "Lali cvičí jógu" - máte někdo?
Nebo mi doporučíte něco jiného? :-) 






Mikeš "cvičící" v 18 měsících. :-) 



10 komentářů:

  1. Tak jsem Vas nasla, Veroniko.. nejak jste zmizela z MK, coz asi i chapu. Chybi mi tam Vase alba, Vase nova tvorba a bezprostredni pritomnost, nic se neda delat, budu koukat sem.
    Snad se mate dobre, uzivate posledni tydny s velkym briskem a vyhlizete znovuzrozeni... mimochodem, nechcete napsat nejaky clanek o porodu?
    Preji klidne leto a zdravi cele Vasi rodine..
    hz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji, já už jsme si říkala, že jsem Vás dlouho "neviděla" :-)
      Článek o porodu jsem zatím nezvažovala, sama se strašně těším, co mi přinese tento můj druhý, tak možná potom s čerstvými dojmy :-)

      Vymazat
    2. Potesila jste me, dekuji Veroniko...

      Clankem o porodu by jste mi udelala radost, toto tema je pro me aktualni, pokud bude vse jak ma, tak v dobe, az Vy a Vasi blizci budete pod stromeckem rozbalovat darky, budu doufam prozivat znovuzrozeni. :-)
      Kazdopadne jsem netusila, v cem vsem se na materske budu vzdelavat-nyni to je fyziologie porodu a vse kolem nej, vcetne WHO. Rada bych zazila porod jinak (a nejspis i jinde nez v Jc), nez pred dvema lety. Nase porodnictvi bohuzel zatim neni na zmeny pripraveno, tak proto studuji..
      Preji Vam, aby vse dopadlo podle Vasich predstav a tesim se i na Vase clanky a fotky Divozenky nejen v krasnych latkovach... A take na JMENO!!! :-)
      Klidne leto...
      Hana

      Vymazat
  2. Ha, vidíš, to jsi mi připomněla, jak jsem chtěla s jógou aspoň trochu začít, ale nikdy k tomu nedošlo:-( Třeba se naskytne nějaký dostupný kurz po prázdninách, rozhodně bych ho potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé to jsou boží fotky! podle kartiček a cd lali se cvičí u nás v Hlásku jóga s dětmi a mě se to velmi líbí. Myslím, že to nejsou určitě vyhozené peníze. uplně mám chuť teď hned se protáhnout... jsem nějaká rozlámaná a lenivá :)
    Ale jedno je jisté joga mi vždy pomáhala na záda... Líbí se mi, jak Miki s Tebou cvičí.. je to super!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem docela zvědavá na reakce tady, taky totiž už delší dobu sháním nějakou knihu nebo CD podle kterých cvičit s dětma jógu, taky ji se mnou cvičí od malička. Zatím mi byla doporučena kniha Dobré ráno sluníčko a video Yoga for families. Lali cvičí jógu se mi taky líbí, ale nemám žádné reference. Takže budu nakukovat a čekat na reakce, těším se, už to řeším rok a nemám dořešené :-)

    OdpovědětVymazat
  5. U nás knížka Lali cvičí jógu naše jógové cvičení pěkně nastartovala. Dcery jí mají moc rády. A stejně tak frčí jógové karty, máme zvířátkové...takže za nás ano.

    OdpovědětVymazat
  6. zdravím jógové nadšence, malé i velké... knížky o józe pro děti od Hanky Luhanové můžu jen doporučit, stejně jako karty. absolvovala jsem u ní kurz metodiky cvičení dětské jógy a tak pro velké nadšence doporučuji zkusit zajet i na nějaký kurzík. já jsem cvičení využívala s dětmi v práci (jsem ergoterapeutka a pracuji s dětmi s různým druhem postižení)a "naše" děti to bavilo moc. teď jsem na MD se synem a těším se, až spolu taky začneme cvičit zvířátka, vymýšlet jógové pohádky a hry...
    http://horkosladce.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Máme jógové karty a cvičíme podlenich u nás ve cvičení. Je pravda, že úpně malé děti ještě něco nezvládnou, néco jim nejde udělat. Např svíčka - sepnout ruce nad hlavou je technicky neproveditelné. Mají krátké ručičky. Ale navadí.

    OdpovědětVymazat