neděle 17. července 2016

Thingamajigger

Konečně jsem dnes dopletla tenhle svetr od Justyny Lorkowské! 
Pletla jsem ho snad tři měsíce. Vždycky jeden den a pak jsem s ním práskla do kouta.
Takhle strašně mě ještě žádný svetr nerozčiloval, asi stokrát jsem měla chuť ho vypárat. 
Už jsem se začínala obávat, že ho do porodu snad ani nedopletu! 

Má spoustu chyb a ve finále se mi až tak nelíbí, ale muž i Mikeš jsou z něj nadšení, tak sláva! :-) 
Mě na něm baví hlavně ty barevné kapsičky. 

Je z Merino extra fine, barva tyrkysová, spotřeba přesně 6 klubek plus něco málo z červeného. 





6 komentářů:

  1. Teda... já jsem z něj osobně unešená... krása... jste moc šikovná

    OdpovědětVymazat
  2. je moc krásný! taky bych ho brala pro mého kulíška...

    OdpovědětVymazat
  3. týýý jo ty máš výdrž! supr je krásný fakt.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten je teda úžasný!!! Nedivím se všeobecnému domácímu nadšení ;-)! Markéta

    OdpovědětVymazat
  5. Je parádní a Mikeškovi ohromně sekne!

    OdpovědětVymazat
  6. Žádné chyby nevidím :-D, tiše závidím, že umíš plést! No já se snad půjdu učit s jehlicema. Monika

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)