pátek 26. srpna 2016

BF boty - po sezóně

Mikešovi opět povyrostla noha. 
Samozřejmě. :-) 

Ale jelikož jsem posledních pár týdnů byla tak silně ponořená do porodu a všeho okolo, 
nějak mi unikali i běžné rodičovské starosti a radosti, jako je například nákup nových bot.
Takže jsem řešila vhodné, asi už i podzimní obutí, doslova na poslední chvíli a se žralokem na mokasínách! :-) 

Ano, na našich skvělých Zeazoo mokasínkách se podařilo Mikešovi vyrobit krásné žraločí díry :-) 
Přikládám fotky, jak vypadají Zeazoo Manga po 6 měsících opravdu intenzivního nošení. 
Musím říci, že jsem je sice impregnovala a pečlivě ošetřovala, ale Mikeš je doslova a do písmene nešetřil a dával jim opravdu zabrat. 
Ani se moc nedivím, že takto dopadly. Na odrážedle brzdí zásadně nohama, nikoliv brzdou.
Mokasíny jsou jeho nejoblíbenější boty a tahá je neustále a všude. 
Vivo sandálkám přišel na chuť teprve teď, v závěru léta.
Jinak nosil prakticky od začátku března až do teď jen tyto mokasíny. 
Nelituji investice do těchto botiček a určitě půjdu do této značky znovu.
Boty jsou to lehoučké, měkoučké, byli jsme s nimi moc spokojení. 








Propadákem sezóny nicméně musím vyhlásit tyto Rileyroos Aspen Shoes. 
Poměrně těžké a tuhé botičky (ve srovnání se Zeazoo), které po pár nošeních vypadaly odrbaně, 
barvy kůže se do sebe navzájem vpily nebo se úplně vyšisovaly. 
Mikešovi se v nich asi ani moc dobře nechodilo, měl je na sobě minimálně (možná tak max.15x za těch 5 měsíců, co je máme). 
Přesto vypadají boty děsně. Po vyndání vložky jsem se navíc trochu lekla, protože v místě přímo pod patičkou je malý důlek. 
Do těchto bot bych už znovu určitě neinvestovala. 




Původně jsem chtěla objednat na podzim opět Zeazoo Manga, ale protože v českých eshopech se Mikešova velikost už sehnat nedá a já potřebovala boty ihned a nemohla si dovolit čekat x-týdnů na zásilku z Bulharska, zvolila jsem už ozkoušené a momentálně rychle dostupné Livie and Luca Grip Sneaker Mocha. Tyto botky měl Mikeš už vloni, takže jsem sáhla po jistotě. 



Nakonec se s Vámi chci podělit o velmi pozitivní zkušenost s eshopem NEPROMOKNEME.CZ . 
Zde jsem koupila v polovině května tyto holinky OCEAN
Po pár týdnech nošení se ovšem v místě nártu na obou botách rozlepily švy, což jistě není u žádných bot žádoucí, natož pak u holinek. 

Holinky jsem nafotila, odeslala email s žádostí o info ohledně reklamace. 
Do několika minut jsem měla zpět email od majitelky eshopu s oznámením, že reklamaci předá výrobci. Za dalších několik minut přišel nový email, že mě paní Hanka nechce nechat čekat na vyjádření výrobce, reklamaci uznává a obratem mi posílá holinky nové!
Nemusela jsem balit staré holinky, běhat s nimi na poštu, čekat bůh ví jak dlouho na vyjádření, Mikeš nebyl bez holinek ani den, protože za několik dalších minut od předchozí mailové korespondence už byl balík s novými holinkami na cestě!
Já jen žasla, přátelé, protože takové jednání jsem ještě nezažila! 

Vřele tedy děkuji eshopu i paní Hance Přibíkové z Nepromokneme za vstřícnost a jejich eshop všemi deseti doporučuji! :-) 
PS: Nové holinky drží, nerozlepují se a jsou krásně ohebné a lehké! 


10 komentářů:

  1. Milá Večernice, mockrát děkuji za další vynikající článek a inspiraci... :)
    Pěkný víkend celé Vaší krásné rodince...
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych jen potvrdila tu kritiku na Rileyroos, malý v nich teda chodil docela rád a hodně, v podstatě celé jaro, ale pod patou byly taky propadené (ten důlek byl hodně velký) a podrážka je úplně ochozená, nepřijde mi, že by opotřebení odpovídalo tomu, jak je měl na sobě. Zvlášť když je hodně opatrný chodec a na odrážedle v nich skoro nebyl...

    OdpovědětVymazat
  3. Rileyroos jsme koupili na běhání na zahradu a musím souhlasit s tím, že opravdu nejsou moc kvalitní a hlavně mi připadaly i dost tuhé. Po vyndání vložky jsme zjistili, že ani nejsou zase nějak extra široké :-( Měli jsme je jen chvíli, ale i tak dostaly docela zabrat a barvily ponožky, kdykoli byly mokré. Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Panečku! Z těch Zeazoo mě až zabolelo srdce :-) My je šetříme, Alan je má jako nové, ale taky musím říct, že je vlastně ani nestihl pořádně ochodit, a už mu poskočila noha :-D
    Za recenzi na ty Rileyroos díky. Nám takto po pár nošeních vypadaly Feelmax Nalla, jsou vyšisované a jak kdyby je nosili roky. Ale zase na druhou stranu jsem s nimi velmi spokojená, jsou měkoučké, prostorné a kromě té barvy drží pěkně, nikde se nic nerozlepuje, netrhá. A to je kluci taky nešetří.
    Já teď čekám na ty nové Filii, zda by klukům sedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na Feelmax jsem teď taky koukala, ale nakonec vyhrály znovu Livie. Ale jsem ráda, že je na ně jinak kladná recenze, já je nikdy v ruce němal, tak jsme netušila, jaké ve skutečnosti jsou, jestli to nejsou jen kompromisy... Filii jsme ještě nezkoušeli, i když mě už několikrát lákaly. Ale ta cena :-/ Do Zeazoo půjdu určitě zase, podle mě jedny z nejlepších bot!

      Vymazat
    2. Feelmax kompromisy? Ale kdež! Teď jsi mě úplně dostala :-D Mám je na blogu v článku o barefoot, kdyžtak mrkni. Velmi měkoučké a prostorné, měkostí srovnatelné se Zeazoo sandálkami. To i ty Zeazoo mokasíny jsou o dost hrubší.
      Filii jsem koupila Alánkovi sandálky, ale potvrdilo se mi, že jsou užší, než by potřeboval, tak jsem je poslala dál. Teď by měli dělat širší modely.

      Vymazat
    3. Ahoj holky, Filii máme sandalky vel. 23 a jsme spokojeni, teď jsem objednala celoroční vel. 25 a trochu jsem očekávala u většího čísla i větší šířku, bohužel ... je to tak tip top. Zatím váhám, zda necháme, teď mají být nějaké širší modely, ale to jsem předtím nevěděla. Jinak boty parádní, kvalitně ušité, měkká kůže, mě se líbí moc i vzhledove! Botam zdar ;) Marcela

      Vymazat
  5. Já musím přidat nespokojenost s Kidofity. Měli jsme ten novější typ na jeden velký sucháč a hrůza. Boty se celé křiví dovnitř, barvy po dvou nošeních vypadají hrozně a sucháč se nedá pořádně utáhnout, takže náš Míša je ani nechce nosit. Určitě už je znova kupovat nebudeme. Přitom ten druhý typ od stejné firmy vypadal naprosto úžasně (a tuším jsi je tu taky měla v recenzi kdysi...). A to v nich chodil snad půl hodiny v obchodě, až pak jsme rozhodli, že je bereme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tyhle Kidofity jsme asi taky koukala, ale nakonec nevybrala, právě proto, že se mi už z fotky nezdály.. Je to velká škoda, já byla s těmi Kidofity na dva zipy spokojená.. Ale poslední dobou na ně čtu dost rozporuplné reakce, prý už to není co to bývalo a jsou dost nekvalitně ušité..

      Vymazat
    2. Tak my máme na ty Kidofity fakt štěstí - máme čtyři páry - dva na ty dva suché zipy a dvoje sandálky, a všechny čtyři jsou pěkné, nošení na nich není skoro znát, drží dobře a jsou šité rovně. Ty na sucháče byly naše první BF boty a pokud klukům nesednou ty podzimní Filii, půjdu do Kidofitů zas.

      Vymazat