středa 10. srpna 2016

Horská dráha

Musím přiznat, že tohle těhotenství je jako hodně rychlá jízda po hormonální horské dráze. :-)

Hvězda jasná Divoká si stále pročesává vlásky, aby byla co nejkrásnější, takže já mám čas Vám ukázat první fotku z těhu focení v 38tt. 
Fotila nás opět naše nejmilejší Martina Gonšenicová. Její zlaté ruce a otevřená mysl jsou bezkonkurenční!
Další fotky snad budou už brzy následovat (stejně jako slečna Očekávaná!).


A dále taky jedno mnou ušité tričko z bambusového úpletu ze šijemdětem. 
Ten materiál je dokonalý, vřele doporučuji!
Střih samozřejmě z hlavy. :-)
Stejně jako u kraťásků s kapsami z bavlněného úpletu. 



A ještě jedna pupíkatá z 39tt. 
Už teď je jasné, že Divoženka bude opravdu osobnost.
Mikuláš mě v těhotenství také pěkně proškolil v pokoře, ale co si na mě vymyslela tahle carevna, to je opravdu škola Zenu. :-)) 

9 komentářů:

  1. Mila Veroniko, chci Vam rici, ze Vam tehotenstvi moc slusi-je z Vas krasna zena.. preji pohodovy porod a pohodovou smenu ve zdejsi porodnici..myslim na Vas...hz

    OdpovědětVymazat
  2. Verčo, přeju pohodový porod a ať máš holčičku brzy u sebe. A opakuju se pořád dokola, ale moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásná... a krásné poslední chvilky 2 v 1 přeji:-) L.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, Veroniko, objevila jsem Vás nedávno, bavíte mne a došlo k neuvěřitelnému, začala jsem se zabývat myšlenkou šití a pletení, cha!!- k nevíře.
    Přeji Vám hodně sil k porodu a ať se ta zenová mistryně ve Vás po těch devíti měsících tréninku ukáže v plné síle. Hormonální zákeřnosti těhotenství dávají zabrat, ale zřejmě tu jsou z nějakého důvodu. Každopádně na mě působí především antikoncepčně směrem k "do třetice všeho dobrého." :)
    Klid a sílu. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko, dává si na čas, Divoženka! Ale její čas přijde:)!
    Moc na Vás myslím!!! Ať je to krásný a (skoro)hladký! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, Tobě to tááák sluší.... máme to za pár...počítám každý den a každý večer uklízím a jdu spát s pocitem, že možná už dnes v noci :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, přeji jen to nej, ať je Tobě i holčičce krásně a už se těším na fotku malé Divoženky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Veru,Vy jste Bohyně!!!! Mohla byste být těhotná pořád...ještě jsem neviděla krasnější nástávající maminku! :-) (a že je každá budoucí maminka svým způsobem krásná :-) )

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)