středa 3. srpna 2016

Lughnasadh

Lughnasadh - keltský svátek plodnosti připadající na 1.srpna... 
V ten den mi má milá múza pomalovala bříško touto mandalou, jako požehnání k porodu.
Tak Divoženko, pojď už! :-) 






9 komentářů:

  1. A já už čekala, zda není divoženka venku... takže přeju všechno dobré do posledních dní!!

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, ja už jsem byla přesvědčena, že jsi v porodnici a vyhlížela jsem zprávu :-). Hrozně ti to sluší, jsi tak drobounká.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky!! Vám oběma hodně sil do finiše!!
    A zároveň ten nejkrásnější začátek přeju♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný porod! To děvče asi čeká až se ochladí a bude moci vynosit všechnu tu pletenou parádu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky krásný porod přeju! Verunko jsi nádherná, eterická, víla.........

    OdpovědětVymazat
  6. Držím držím palce všechny! Moc na vás myslím! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jak se mi pomalovaný bříška nelíbí, tak to vaše je krásný :) Přeju pohodový porod ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Jak se mi pomalovaný bříška nelíbí, tak to vaše je krásný :) Přeju pohodový porod ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee, úžasný foto, s tím věncem a malbou a bříškem... Hodně štěstí! P.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)