úterý 20. září 2016

***

Konečně máme fotky z těhotenského focení! 
Trošku se nám to protáhlo, ale nevadí. 
Na to nejlepší se vyplatí si počkat! 
Tak přikládám něco k pokochání...

Lotka roste rychlostí blesku a je naprosto úžasná, v pátek už ji bude šest neděl! 
S Mikešem jsou duo numero uno, nemůžu se na ně vynadívat!












7 komentářů:

  1. Nooooo :-) Veru, ty jsi chodící reklama na mateřství! Nádhera! :-)
    Při pohledu na bílé šaty, pole, šátek a pletené vlňáčky jsem si vybavila moje těhotenství a kluky-miminka, děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, hlavně ty fotky v bílých šatech a věnečku, to je jak z pohádky! A prcci jsou samozřejmně nádherní! Je to teprve půlroku, ale připadá mi to jako věčnost co byla má Róza, takhle malinká :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, krásna rodinka, gratulujem!!!
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. ááách to jsou uplně nejvíc nádherné fotky. A strašně se mi líbí fotky jak je lotka v šátku... ty jsi tak krásná! a strašně ti mateřství sluší!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaaa, jsem u Vás narazila na zlatý důl! Tolik krásných věcí! Můžu se zeptat, jestli náhodou někde najdu návod na tu krásnou modrou věcičku Lotky s těmi nopky? Nevím, jak to pojmenovat :-D . Díky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíte asi overal od Paelas? ;-) http://princavecernice.blogspot.cz/2016/06/popcorn-overal.html

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)