pátek 2. září 2016

Něco ke čtení

Něco maličkého ke čtení pro mě. 
Čtu teď hlavně u kojení, a tak si musím vybírat malé lehké knížečky, aby se mi s nimi dobře manipulovalo. 
Zároveň trošku tápu i s výběrem témat. 
Nějak teď nedokážu strávit žádná dramata, těžké životní osudy nebo složité popisy a propletence.
 Prostě nic náročného - takže jsem sáhla po starém dobrém Herriotovi. 
Yorkshirské povídky jsou v mini vydání a navíc doplněny o překrásné ilustrace od Lesley Holmes. 

A nové číslo Pravého domácího časopisu!
V něm mě velmi pěkně naladilo pro mě dosti aktuální téma škol a vzdělávání. 
A jako bonus jsem objevila krátký článeček od Kamily Boudové, super! :-) 





I na Mikeše se samozřejmě s knihami dostalo! 
Mám tu připravených mnoho knih k recenzím, které jsem se před porodem už nestihla nafotit. 
Tak teď pěkně postupně. 
Začneme tím nejlepším! 

Zornička je malá Amazonka. 
Veškerý svůj čas tráví ve své čarokrásné zahradě, kde nachází vše, co k životu potřebuje. 
Navíc má dva milé společníky - psa Titiho a kočičku Lízu se kterými zažívá neobvyklá dobrodružství. 
Knížka je ve slovenštině a ze všeho nejvíc mě na ní fascinují ilustrace Evy Chupíkové. 
To je prostě lahoda, pane jahoda!!!! :-) 










6 komentářů:

  1. To je parádní volba... přiznávám, že jsem po porodu také četla hlavně Herriota... doposud nejsem schopná se vrátit ke své oblíbené válečné četbě, bohužel - ale věřím, že vše má svůj správný čas... :)
    Vaše recenze na dětské knihy zbožňuji a už se moc těším... jste pro naši malou rodinku inspirací a nejednu knížku jsem již pro Čmeláčka objednala na základě Vašich recenzí... :) Díky, díky...
    Mějte se moc krásně, zdraví Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, to se tak krásně čte! Já děkuji!! Hlavně, že jste napsala, moc si toho vážím, když je zpětná reakce a já vím, že to všechno má smysl a že to někomu pomohlo! :-)
      Na válečnou četbu zase dojde, ale já byla schopná tyhle těžší tituly číst až tak dva roky po porodu, do té doby se mnou cvičily hormony :-D

      Vymazat
  2. Supr inspirace Veru diky. Jak se Mikeskovi libi, kdyz mu ctes ve slovenstine? Musim priznat, ze jsem jeste nikdy klukum ve slovenstine necetla. Ja sama vzdycky nejvic ctu v tehotenstvi, pak uz min a min. Ted spis tak rozjimam a ten tyden po narozeni Marecka jsem jak v nejakem nejkrasnejsim oparu. Vubec se mi nechce vratit se do reality a resit cokoli :-). Nejak to ted po treti mnohem vic prozivam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Dobrá otázka! Já se to snažím číst česky, ale občas přečtu i nějakou malebnou větičku ve slovenštině.. Já jsem na jazyky trochu antitalent, takže raději čtu pomaličku a snažím se to vyprávět v češtině, ale někdy je to teda fakt sranda :-))
      Však týden po porodu si buď ještě pěkně v mlžném oparu, na návrat do reality je ještě kupa času! Já se tři týdny po začínám teprve rozkoukávat... Vždyť ten čas tak strašně letí, očuchávej a užívej! x-)

      Vymazat
  3. Já četla po porodu při kojení Den trifidů... doteď se mi o tom zdá! Příště bych asi taky radši volila něco lehčího. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. zajímavé, před porodem jsem si taky koupila yorkshirske povidky, mela jsem na ne nejak nejvice chut. Pravy domác časopis odebírám už od jeho zrození. Díky za tip na dětskou knížku. Já při kojení bohužel čtu blogy:-(

    OdpovědětVymazat