pátek 9. září 2016

Podzimní novinky

Nedávno k nám doputovaly (mimo jiné) dvě naprosto fantastické knížky! 

Pavel Čech a jeho knihy patří mezi nejvíce zastoupené knihy v naší knihovně. 
Letošním krásným počinem je kniha O MRÁČKOVI
Knížka vonící babí létem, dětstvím a pohodou! 
Jako vždy naprosto půvabné ilustrace a velmi jednoduchý text. 
Knížka moc baví mě i Mikuláše. 
















Druhým skvostem, který se zařadil na čelní místo našeho žebříčku je Ti otravní králíci. 
Tak dlouho jsem o téhle knize slyšela samou chválu, až se mi ji vůbec nechtělo kupovat. 
Nemám ráda, když je něco moc provařené... ale tahle knížka za to stojí! 
Překrásné ilustrace a krátký nenáročný příběh, ve kterém je ovšem skryto velké moudro. 
Musím říci, že tahle knížka mě opravdu dojala. Je nádherná! 












2 komentáře:

  1. Mráčka taky miluju... A tu druhou knihu neznám... děkuji za čtecí inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  2. Udelalo mi obrovskou radost, kdyz Mracka znovu vydali, pac to byla nesehnatelna knizka.
    Kraliky mam v hledacku tez a tesim se.

    Letosni podzim bude plny krasnych knih a ja se tesim, bohuzel penezenka si mysli neco jineho a muzi radeji nic nerikam.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)