pátek 14. října 2016

***

Poslední tři týdny si s námi docela zahrávalo zdraví a přichystalo si pro nás několik velmi nemilých situací.
Teď už je ovšem veseleji a doufejme, že jsme si vybrali na hezkou dobu dopředu. 

Lotce jsou dva měsíce!
Je dokonalá a nemůžeme se na ni vynadívat.
Skoro nepláče, překrásně se směje a snaží se broukat. 
A to její vrabčí hnízdo, které mě při nošení šimrá do nosu a já nasávám tu její bezchybnou vůni.
Olala, no hormony se mnou stále cvičí! :-) 

Hlásím pozvolný návrat k jehlicím i strojům, z čehož mám strašnou radost.
Doplňuji knihovnu novými horkými knižními novinkami.
Chodíme na kaštany a na šípky.... 


















9 komentářů:

  1. Krása :-). Můžu se zeptat, odkud máte plenku či svrchňáčky s notami? Jsme hudební rodina, tak by se hodily. Díky:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ušila jsem si ji ;-) PUL je ke koupi na šijemdětem.cz

      Vymazat
  2. Už jsem si říkala, co se s Vámi děje. 😃 Dobře, že už jste v pořádku. Vaše příspěvky jsou krásné, hřejivé na duši. A vaše výtvory jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
  3. Tesi me,ze jste v poradku! Nadherne fotky,nadherni vy vsichnix-) Obzvlaste ta,kde malinka usina nad trati:-)) Uzivejte se,cas leti a u tech nejmensich to vnimam uplne nejvic.
    TakyVeronika;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Prajem vám veľa zdravíčka. Rada k vám nakuknem, čo máte nové... Malá princezná už poriadne vyrástla.
    Majte sa krásne,
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně zdravíčka přejeme, Vaše příspěvky mi chyběly... kochám se u vás krásným rodičovstvím... :) Krásné fotky, krásná rodinka! :) Mějte se krásně, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Veru, s odpoledním carem usedám na gauč a jdu k Tobě na návštěvu a kochám se tím jak vypadáte šťastně a spokojeně! Maličká roste jako z vody a je překrásná, usměvavá.... strašně se mi líbí fotka tam jak je hacka a kolejiště. Veru já stále přemýšlím nad hackou, protože Mareček spí jen v šátku a nebo u prsa celou noc a nebo maximálně, když jede kočár. Hacka by byla asi fajn. Do jakého věku v tom děti vydrží? jak to máte upevněné? my by jsme asi dali do obýváku a do ložnice hák a přenášeli to je to reálné?
    A ještě.... ta Tvoje bunda je luuuxusní. že jsi si ji nešile, že ne? já bych ji totiž potřebovala, takže bych ráda tip, kde se dá koupit. Stršně Ti to sluší fakt, jsi jako reklama na mateřství. Doufám, že už se Vám nemoci budou vyhýbat a že jste si to odbyli... pa a krásné čtecí podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dííky, kabát jsem samozřejmě nešila, je od české firmy Loktu She, mají ho v několika barvách a je senzační, doporučuji! :-) Ještě jsem na zimu pořídila vlněný kabát od Angel wings, taktéž česká výroba.
      A pokud jde o hacku. Já jsem ji (neplánovaně) ušila nějakou menší, Lot už je teď úplně akorát, ale jinak v tom děti spí třeba i do roka nebo do roka a půl, záleží asi, jak je které dítko velké. Oni jsou tam jako v takovém pelíšku, obejmutí, takže většina šátkovaných dětí miluje i hacku. Lotka v ní spinká většinou jen dopoledne, na odpolední dlouhý spánek ji dávám do postele. Je to upevněné ve stropě v místě, kde vede trám. Muž tam dal nějaký šroub s očkem (já se v tom nevyznám, můžu se zeptat, co je to zač) a od toho vede pružina s jistícím lankem. Na konci hacku drží horolezecká karabina. Mrkni sem (http://www.tiki-mechulka.cz/Prislusenstvi-c9_0_1.htm) koupila jsem tam tu pružinu, ale dají se koupit i nástěnné držáky, popřípadě jsou i stojany, když někdo nemůže vrtat do zdí či stropu, ale ty zaberou asi dost místa. Přenášet to samozřejmě jde, to není problém, my máme oko i na terase.
      Ale pokud spinká jen za pohybu, tak by to mohlo být fajn, ale počítejte, že bude chtít asi často houpat, aby se hacka nezastavila, ale zvládnout to určitě i kluci, jen je pohlídat, aby to nepřeháněli ... :-)

      Vymazat
  7. Juu, červená Karkulka:) To je nádhera, tolik usměvavých fotek! Tak snad už se vám budou bacily vyhýbat!!! A skřítci jsou zase krásně oblečení, i jejich maminka:) Já se dlouhou rozhodovala, jestli na podzimní/zimní nošení pořídit kapsu nebo kabát. Vyhrála kapsa (čekám až se došije), ale začínám tiše závidět maminkám v kabátech:D

    OdpovědětVymazat