neděle 16. října 2016

Něco nového

Mikeš potřeboval trošku obnovit šatník.
Většinu věcí, které nosí, jsem mu šila už vloni nebo dokonce před dvěma lety!
Neskutečné, jakou má bambusový aksamit výdrž! :-))
U spousty triček má už krátké rukávy, takže jsem mu spíchla několik nových  a také dvě mikinky a pyžamko. 
Šarlotce jsem upletla čepeček a ušila dvoje huculky do šátku, protože má ustavičně studené nožičky. 










19 komentářů:

  1. To je nádhera! Píšete to, jak když stačí jeden večer sednout ke stroji a je hotovo. Já bych toto dělala měsíce! Nemáte prosím tip na střih na ty botky? Také bojujeme se studenýma nohama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jasně, já už to sázím s kadencí za dvě odpoledne tohle všechno plus něco navíc :-D
      Ono když máte vyzkoušený střih, tak pak už je to prostě velkovýroba, stačí stříhat a šít, stříhat a šít. A overlock je prostě pomocník no.1, na něm to sviští samo.
      Když jsem začínala šít, tak jsem si říkala, že když to dokážou ti chudáčci v Bangladéši v otřesných podmínkách, tak proč bych to nezvládla v pohodlí domova já sama taky. Takže nebát se a hurá do toho! :-)
      Střih na botky mám, mohu poslat, napište mi mail.

      Vymazat
    2. Prosím, poslala byste mi též střih? eliska88.nemcova@gmail.com

      Vymazat
    3. tak konečně píšu mail - o.k.hanicka@seznam.cz předem moc děkuji!! hezký večer

      Vymazat
    4. Prosím také o střih humplikovaz@gmail.com

      Vymazat
    5. Dobrý den, mohla bych poprosit o střih na boty. Děkuji moc
      dita.schrammova@gmail.com

      Vymazat
  2. Dobrý den, můžu se zeptat, kde nakupujete tak krásné úplty. Jsou opravdu super. Děti by potřebovali pyžamka a já bych je chtěla zkusit ušít. Nemůže to být tak složité.
    A ještě můžu se zeptat, kde kupujete náplety viz stričko béžové s koníky.
    Dík Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakupuji, kde se dá :-D Nejčastěji na eshopech, občas i v kamenných obchodech. Právě třeba ten žebrovaný náplet na mikince s indiány je z kamenného obchodu. Zkuste mrknout na eshopy jako je terstra.cz, bubulakovo.cz, latkylenina.cz, sijemdetem.cz (opravdu kvalitní české látky),... těch eshopů je opravdu nepřeberné množství, teď si ani na všechny nevzpomenu. Na pyžamku není co zkazit a nejlépe se na nich člověk naučí šít, protože na nich zase tolik nezáleží, když je někde nějaká chybička, po tmě to není tolik vidět. :-))

      Vymazat
  3. Dobry vecer, synovi jako zatepleni nozicek dobre funguji tyto papicky: https://web.archive.org/web/20130707052139/http://fuzzygalore.biz/patterns/cbbooties.shtml
    Narodil se stejny den jako vase princezna:-) a nepodelila byste se o strih na boticky i se mnou, pekne prosim?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, pletených botiček máme několik, všechny z merina, ale stejně mi přijde, že v nich má nožičku venku studené.. nevím, kde se stala chyba v Matrixu. :-) Pošlete mi email, střih Vám pošlu.

      Vymazat
    2. Dekuji moc:-) my mame teplokrevneho muze, spis fnuka teplem (ale je fakt ze ty nozicky ma jeste pod mikinou a kabatem). E-mail je petra.dufek@gmail.com a preju vam hodne radosti s detma a aspon obcas volnou chvilku(ale tu pletaci a sici manii znam, hromadam nebyzehleneho pradla a spinaveho nadobi navzdory)

      Vymazat
  4. Ty indiáni jsou skvělí! U nás je momentálně období "tam není auto, to se mi nelíbí". Ale nevím, jestli přejde.
    Taky mám ráda dítě komplet oblečené od maminky. Jen se mi nedaří vzdorovat okolí, které velmi často nosí nevyžádané kousky oblečení, navíc s příšernými nažehlenými obrázky. A to jim říkám, ať radši koupí hezkou látku. Poradíš nějaký fígl?
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. týýý jo, já nemám slov.... jsi neskutečná!!! ty věci jsou přenádherné. Chci být Tvoje dítě!!!! Ty capáčky jsou supr do šátku, máš i nějaký tip, který jsi nešila? objednala jsem už dvoje na fleru a ani jedny Marečkovi nesedí. V šátku má celkem zmrzlé nohy. Ještě jsem si nepořídila žádnou tu nosící bundu. Chcic tu stejnou co máš ty :-) Ty věci jsou fakt nádherné Veru!

    OdpovědětVymazat
  6. Juuu, ti tví skřítci se tak mají!:) "Lesní mikinu" bych brala i na sebe!:D Můžu taky poprosit o střih na capáčky? Já šít neumím, ale udělala bych smutné oči na babi:) Předem moc děkuju!!! miauk.veru@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý večer, moc ráda čtu váš blog, jste neskutečně šikovná! Krása pohledět:-) Mohla bych vás taky poprosit o střih na huculky? Mám pětiměsíční cácorku a taky má v šátku ťapičky jako led, koupila jsem jedny huculky v obchodě, ale pořád je ztrácíme, jsou úplně na nic. Email je:jajabauerova@email.cz. Děkuju moc, krásný večer! Jarča

    OdpovědětVymazat
  8. Krása střídá nádheru! Máme to s tím relaxem při spících dětech podobně:-). Tak se také připojuji s návodem na huculky, aneb co se zbytkovým softshellem... Mail je eliska.derglova(zavinac)gmail.com. Díky díky, že si najdete čas k odeslání! Eliška

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý večer, Veroniko :) mohla by som tiež poprosiť strih na huculky? vladimira.lehka@gmail.com..Veľmi pekne ďakujem.. Váš blog je pre mňa ohromnou inšpiráciou.. Nechápem, kedy to stíhate.. Čo ste povolaním, keď sa možem opýtať? Mikeš chodí do školky alebo je s Vami doma? Ja mám teraz 2. synčeka - štvormesačného a nestíham sa obracať.. Klobúk dole a krásne dni.. Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odesláno ;-) Mikeš do školky nechodí a děkuji pěkně ;-)

      Vymazat
  10. Dobrý den, mohla bych poprosit o střih na boty? Děkuji moc Terka
    terinaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)