neděle 30. října 2016

Všednodenní

Trošku nestíhááám. 
Pendluji mezi dětmi, domácností, kuchyní...
Jednou rukou šůruji okna, druhou štrykuju svetr a okem při tom šilhám do knížky.
Energie naštěstí neschází, jen ten čas! :-) 
Na instragramu mě teď najdete častěji, ale mnoho z Vás chodí jen na blog, tak také něco pro potěchu oka ze všedních dnů od nás... 
Pletené čepička pro Lot a kulíšek pro Kulíška (odmítá ho nosit, protože nesnáší bambule, uááá)!
Mikešovi aktivity a hry. Louskání ořechů, pouštění draka, sourozenecká láska.... 
Prostě takové ty podzimní všednodenní radosti.





















23 komentářů:

  1. Jaka je hravouka uz jsem na mi koukala ale knizek mame vazne mnoho stoji za to? Mas krasne deti R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O knihách, které není už ani kam uložit, my nemusíš vůbec nic psát, znám to mooc dobře. Je to mor. :-D Ale Hravouka je opravdu jedna z těch TOP, která by neměla chybět nikde :-)

      Vymazat
    2. Diky tak ja poprosim muze at udela dalsi detskou knihovnu 😉Hezky den Radana

      Vymazat
  2. Krásné obrázky, krásné děti, máte můj obdiv! :)
    Nadále krásné podzimní dny přeje Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veru u Vás je tak krásně! Fakt se vždy těším co je u Vás nového. Jsi nezmar s tím časem... když to srovnám u nás, tak absolutně nechápu, kdy bych do ruky vzala jehlice a nebo cokoli jiného, než nádobí, špinavé, prádlo, žehlící prkno a taak no :-) Lotka nádherně roste. Je to uplná květinka, musí Ti dělat obrvskou radost. A Mikeš je supr už velký kluk... Zaujaly mě knihy, díky za inspiraci. Odkud jsou ty krásné legíny? pa a krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím maximálně využít technických pomocníků, jako je sušička, parní generátor, myčka apod, ale i tak je to někdy na budku.. se třemi dětmi (zvlášť, jestli kluky vodíš do školky) to musí být hukot už tuplem. :-D Legíny jsou z českého Litexu a jsou senzační! Krásně teploučké, mají spodní vrstvu počesanou a tak je v nich venku krásně teplo!

      Vymazat
    2. No pockej ty si delas prcu se skolkou, ale hukot to je :-) mame to hodinu cesty a jdou po O krom stredy, takze dopol za ty 4h ma honku jak blazen. Hlavne teda vareni, protoze odpoledne a vecer uz neudelam nic. "MUJ" cas kolem 11:00 je taaak krrstoucky, ze to je tak akurat hodit zevl u pocitace s kafem :-)
      Uznej- jsi supr zena :)

      Vymazat
    3. No já si ale nedělala srandu, já to myslela vážně, že když chodí dítě do školky, tak se prostě nedá paradoxně nic stihnout :-D

      Vymazat
    4. Nikdo moc neveri, ze kdyz si kluky necham doma je to paradoxne lepsi. Aspon ted to tak mam. Rano nikam nespechame. Ja se s Mareckem dospim jak potrebuju. A den je takovy poklidnejsi. Kluci nejsou tak pretazeni. Hele ale fakt se dnes zamyslim, kolik toho stihas. Nekde mam rezervy. Vsak ja si na ne prijdu. :-)

      Vymazat
    5. No, tak to já Ti to věřím úplně s klidem. Nechápu, jak maminky školkových dětí vůbec něco stíhají :-D

      Vymazat
  4. Čtu vás místo zpráv, tedy víc blogu, mám svoji top ten :)Prosím jak se vám osvědčily žabkové návleky do holínek? Jsou holinky Ocenán (ty co jste v létě reklamovala) lepší než tyto? Díky, za případnou odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oceán jsou super holinky, jen se nám bohužel oba páry rozlepovaly, takže jsem se rozhodla zkusit Jojo. Ty jsou taky super, přijdou mi o něco více povolnější a ohebnější. Váha je zhruba stejná (Oceány jsou asi o 40g lehčí), jsme s nimi moc spokojení! A návleky samozřejmě nemají chybu, je v nich báječně teplíčko!

      Vymazat
  5. A ještě bych dodala, že při tom všem stíháš učit levou kamarádku, jak šít. Supermáma! :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak levou? Co to povídáš prosim Tě za nesmysly! :-D

      Vymazat
  6. Pěkný den Vám přeji, občas k Vám juknu, když tři mi ratolesti uvolní ruce a nohy a taky oči, ten nejmenší "očičák". Ráda bych se zeptala, z jaké knížky je onen obrázek fénixe? U nás teď panuje nadšení pro všecky ptáčky - sypeme jim do krmítka na zahradě a pak pokukujem, kdo příletí. A krom těch skutečných taky frčí bájní ptáci, ale na tak krásnou knížku jsme nikde nenarazili. Děkuji Vám za tip :) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, pták Fénix je z druhého dílu ilustrovaného Harryho Pottera! :-)
      Pokud rádi vysedáváte u krmítka, doporučuji k určování ptáčků tuto super knížečku (https://princavecernice.blogspot.cz/2015/10/ornitologicka-stanice.html) Ptáci našich zahrad!

      Vymazat
  7. Dobrý den, moc ráda k vám nakukuju, líbí se mi váš blog. Chtěla jsem se zeptat jestli jste čepku pro malého, tu s problémovou bambulí, dělala podle nějakého návodu? Je to zase něco jiného než klasický pletená čepice, já mám vnuky a pro kluky se mi nelíbí háčkované, tak pořád hledám nějakou zajímavě pletenou . Děkuji za případnou odpověď. Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, návod je tu (http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=5407&cid=24) na Garn studiu. Pletla jsem ale z dvojité Cotton merino (Baby alpaca je strašně tenká) a na hlavičku o obvodu 51cm jsem začínala na 38 ok. Je to strašně jednoduchá čepka.

      Vymazat
  8. :-)...Moc prosím o název toho báječného domina, úplně mě dostalo a ráda bych ho pořídila prckovi pod stromek:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to Djeco. Všechny jejich hračky mohu doporučit, je to fantazie!! Stejnou kvalitu má například i francouzský Janod ;-)

      Vymazat
  9. Ta čepička pro Lotku je úžasná! Najdu na ni někde návod? Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, mrkněte, je zdarma tu (http://mariacarlander.blogspot.cz/2012/11/sma-vagor.html)

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)