středa 16. listopadu 2016

Dopis Ježíškovi

Už jste napsali Ježíškovi?
My ano a Mikuláš pamatoval v dopise i na Šarlotku. 
Je celkem nenáročný - chce Lego, Lego a Lego... pak ještě batůžek a kuchyňku.
Mno, tak to by snad Ježíšek měl unést! ;-) 

Chtěla jsem nafotit, jak moc mu sluší Kindling, ale... 
Už chápu, proč se mě do nedávna všichni ptali, jak to dělám, že Mikeš na fotkách pózuje.
Tak teď už nepózuje, dělá šaška, ksichtí se, myslím, že je s pózováním šmitec. :-))  

Každopádně, dopis pro Ježíška je oblepen známkami ze všech úhlů a Mikeš ho vyvěsil do okna, aby ho ten Ježíšek pěkně našel...

Mimochodem, když jsem tvořila oblečení a plenky pro Lotku, často jste mi psaly, abych dala vědět, když budu něco z toho prodávat. Tak některé ty novorozenecké věcičky a plenky už by byly k mání, pokud máte zájem, napište :-) 








4 komentáře:

  1. Pěkný večer, máte krásný blog a vytváříte opravdu krásné věcičky. Za 14 dni mám termín porodu a o nějaké věcičky bych zájem měla. Prosím případně napište na email liskova.mr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. ach, to s tým fotením dôverne poznám:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, také bych měla zájem o oblečení a plenky. Prosím kontaktujte mne na barunka.mrazova@seznam.cz. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. Dobry den, take bych mela zajem. natalouska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat