pondělí 14. listopadu 2016

Hvězda jasná

Šarlotka má tři měsíce a je to naše hvězda jasná.
Dostala novou teplou čepičku.
Samozřejmě takovou, aby ladila ke kombinézce! 
Je uháčkovaná z lilové Dolphin baby, sněžnou vločku jsem vyrobila z Limone. 
Mikulášem pomáhal přišívat a nasazoval mi flitry na jehlu, děsně ho to bavilo. 

Dalším zdrojem zábavy je nám už několikátým rokem úžasná Janička Z lesa.
Tentokrát jsme vystřihovali ježečky i s bodlinkami. :-)

A samozřejmě se připravujeme na Vánoce! 
Letos to bude Ježíškovi asi trošku klouzat po těch voňavých mydlinkách. 
Opět jsem uvařila vánoční skořicové s marockým jílem, další mýdlo je pomerančové s kozím mlékem a medem a nakonec jedno čokoládové s pomerančovou čepicí, na které jsem tuze zvědavá! 










Lotku to kapánek zmohlo.. :-))

8 komentářů:

  1. Nádherné oblečenie pre malú hviezdu, super to spolu ladí. Mikuláško je tiež šikovný ako maminka.
    Tie mydielka vyzerajú super, rada si ich kupujem na trhoch, hlavne tie bez éčiek :-)
    Prajem krásny a pohodový večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná čepička, vypadá, že je hodně měkoučká. Chtěla bych se zeptat, jestli je pro vaření mýdel nutné mít "zapíchávací" teploměr. Děkuji. Mějte se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě určitě ano, jaký jiný byste chtěla použít? :-)

      Vymazat
    2. Děkuji, to já právě nevím :) Vyrábění mýdel mě láká čím dál víc... udělat si přesně takové jaké chci ;)

      Vymazat
    3. Taky jsem se rozhodla že do vaření mýdel půjdu a teploměr také nemám, ale koukala jsem, že Ikea má docela levný, tak pořídím tam. Moc se na to těším

      Vymazat
  3. už je to kus ženské.. bezvadný sledovat jak rostou :)

    OdpovědětVymazat
  4. krása krása!!!! mohu tě poprosit o odkaz na stránky nebo postup jak na ta úžasná mýdla :-) děkuji moc a přeji krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se učila v knize Přírodní mýdla. :-)
      Nebo mrkni třeba tady http://unasnakopecku.blogspot.cz/2015/03/recept-na-domaci-mydlo.html

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)