čtvrtek 3. listopadu 2016

Listo Hrátky

Listopadové kreativitě se meze nekladou! 
Takže malujeme a obtiskáváme barevné listí s tetou Renatkou, která chtěla k svátku hand made tričko.
Tak si ho musela u mě sama ušít. To jsem kamarádka, co.. :-))
Že si musí dokonce i dárek k svátku vyrobit sama! 
Náš malý šicí workshop se vydařil a Renatka má nové tričko a  moc se ji povedlo (je to to šedé s jemnými puntíčky). 
Tohle dokazuje, že šít zvládne opravdu úplně každý, tak se toho nebojte! :-) 

Šarlotka má novou hrazdičku. 
Tu ji vyrobil tatínek. Moc se povedla, až na ty barevné provázky po stranách. 
To je podle mě kýč jako bič (chtěla jsem krémové nebo bílé). Ale Lotce se samozřejmě ty šňůrky líbí nejvíce.
Estetika je prostě věc názoru. :-))

Podzim vrcholí, dýně jsou všude, kam se podívám a já (jako každý podzim) propadla Potterovské mánii. 
Momentálně jsem u pátého dílu, ale nejraději mám asi čtyřku a šestku.
Které díly máte nejraději Vy? 











8 komentářů:

  1. Tak já Pottra četla prvně, když se začali vydávat a to už je let. Raději nepočítám. No a podruhé jsem ho četla cca před 6 lety kdy jsem byla nemocná. Teď mám doma nejnovější díl, ale není moc času na čtení a tak čeká na Vánoce - volný čas, když mám tak pletu Vánoční dárky a jinak kolotoč v práci a pak doma.
    Takže tek Pottra nečtu, ale občas na něj koukám v TV, když ho opakují. A to je zrovna teď na Nově.
    Svetřík pro Lotu bude krásný.
    Můžu se zeptat. Ráda bych si pořídila overlock. Je ten co máte dobrý a kde se kupují nitě. Nebudou to asi normální, ale nějaké speciální.
    Dík Tereza

    OdpovědětVymazat
  2. Triko bomba taky bych potřebovala takovou kamarádku která nade mnou bude stát, s úpletama vůbec neumím. Harry Potter - toho jsem četla, kdysi, teď zrovna koukáme po večerech s mužem na všechny díly jsme zrovna u 6/1 na který snad najdem čas o víkendu. Jinak já mám ráda ten první a vězně z azkabanu :). A jsem zvědavá na Fantastická zvířata a kde je najít :) hezký listopad Radana

    OdpovědětVymazat
  3. Supr supr supr!! Ja jsem se takY pustila do siti a pleteni, ale udelala jsem velkou zacatecnickou chybu :-) ukousla jsem si velky kus krajice a misto abych sila treba vanocni povlaky na polstar a trenovala hlavne to abych jela rovne, tak jsem hned chtela sit veledila v podobe softshellovych kalhot a rukavic :-) no nemam male sebevedomi ze?:-)
    A herryho jsem cetla kdysi jeden dil a ted jsem se v knize zacetla do toho noveho dilu. Asi to navazuje a je blbost precist si twn zluty dil ze? :-) nic mene me bavil. Ale doma nemam zadny.

    OdpovědětVymazat
  4. Tričko je moc pěkné. V šití jsem začátečník a na triko se už moc dlouho chystám. Overlock nemám, ale poradím si i s dvojjehlou. Jen nevím, jaký zvolit postup a jak na lemy - je to šikmý proužek? Nechtělo by se vám vytvořit něco jako stručný jednoduchý návod? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to teď bohužel není tolik času, naví já a návody.. no, nevím, jestli po mě někdo něco pochopí :-D Overlock je na sešívání stran k sobě, dvojjehla je na olemování. Výrazně urychluje práci, ale jde to samozřejmě i bez něj. Musíte mít ale na paměti, že musíte šít pružným stehem (ne rovnostehem), protože jinak Vám při oblékání mohou stehy praskat. Šikmý proužek nepoužívám (ten se myslím dělá jen z bavlněného plátna?, takže lemovat jím úplet by asi nešlo), pružná je lemovací gumička, ale ta mi přijde na holou kůži trochu škrábavá a navíc žmolkuje a tak, prostě nebylo by to pěkné. Na olemování používám náplety nebo jednobarevné úplety (s nápletem se lépe pracuje - víc pruží).

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Děkuji moc za odpověď, takhle mi to v podstatě stačí. Cikcakovy steh e mi u úpletu neosvědčil, ať dělám, co delam, strašně se to kroutí, takže používám dvojjehlu i na sešívání a celkem to funguje. :-)

      Vymazat
    4. Hani, to se slovně těžko popisuje (mě teda určitě, já bych to popsala tak, že by to nikdo nepochopil), zkuste mrknout třeba tady na ten návod na polodupčaky, tam je to hezky nafocené, jak se dává náplet do pasu (http://www.sijtesnami.cz/2012/04/detske-polodupacky-navod-a-strih-zdarma/) Na stejném principu se přišívají všechny lemy z nápletu, jde jen o to, jakou šířku ustřihnete..

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)