úterý 27. prosince 2016

Pro radost

Ježíšek u nás nadělil opět velkou radost.
Knihu Shakespeare od Renáty Fučíkové (rozhovor s autorkou zde) a 
Příběh psaný do vody od Blanky Milfaitové. 
A konečně i Pohrátky!

Také hry od Marbushka.
Ježíšek má vytříbený vkus.. :-))
Spolu s poukazem k Vlněným sestrám ani nevím, co více bych si v tom materiálnu mohla přát.

Stromeček jsem ozdobila českými skleněnými ozdobičkami od Glassor

Mimochodem, ten rozhovor si opravdu poslechněte, pokud se chcete namlsat, co všechno nás od R.F. čeká!
Třeba kniha o Ludmile a Tetíně, na které pracuje spolu s Václavem Cílkem.
Nebo další kniha z edice Největší dramatici - Moliére!
Znáte pohádkovou verzi Lakomce s Viktorem Preissem v hlavní roli? Doporučuji!
To jeho "BEZ VĚNA" spolu s šermováním rukama se u nás doma používá jako nesmrtelná hláška :-)) 










Lot se učí od statečné Porcie. 
Tahle kniha ji opravdu fascinuje, strašně ráda si prohlíží ty kontrastní ilustrace. 
Celkově moc ráda poslouchá, když čtu i Mikuláškovi. 
Tak snad z ní vychováme dalšího milovníka knih. 

Špalové linecké, marokánky, jáhelné kuličky s kokosem, úly, medové sušenky dle Zemanky, citronové oválky, medovníkové kouličky a mrkvové hvězdičky. 















7 komentářů:

  1. Krása, krása, krása! Dárky, atmosféra, cukroví, ozdoby - všechno :-)
    Jak se Mikeškovi líbí Pohrátky? Už jste poslouchali? My prvně dnes (dřív nebyl čas) a poslouchali oba, to se zase tak často nestává.
    RF si pustím večer, těším se, i na tu knihu o Tetínu, chystali jsme se tam celé svátky, snad v neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky ozdob jsou nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Máte nádherné ozdoby, jsou staré nebo se někde ještě dají koupit? Jsem velkým příznivcem skleněných ozdob, i když máme stromeček velmi pestrý, žádné barevné sladění, jak je teď v módě, jsou to většinou ozdoby z mého dětství a mají pro mě velkou hodnotu (muž je taky miluje). Ty tvoje průsvity jsou skvělé! A jdu googlit ty hry marbushka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, tak odpověď na ozdoby teď čtu v úvodu příspěvku:-) Včera jsem trávila večer hledáním her od marbushka, ale žádná recenze:-( Designově jsou dokonalé, ale co samotná hra? Ty brouky jste už zkoušeli? Nenapsala bys, jak na tebe působí?

      Vymazat
    2. Ozdobičky jsou z Glassor.cz Mnohem lepší mi přijde, když mají rodiny ty ozdoby poděděné, ale to u nás bohužel nejde, tak jsem koupila nové a jednou je snad budou dědit moje děti :-)
      Marbushka - hra nádherná, kvalitně zpracovaná, takové jiné, nejsou zdlouhavé... ale mám-li býti zcela upřímná, za tu cenu to asi nestojí. Za mě nejlepší hry pro malé i velké má Lucie Ernestová.

      Vymazat
    3. Díky za zhodnocení, ušetřila jsi mi několik stovek:-)

      Vymazat
    4. To zase aby to nevyznělo, že to jsou špatné hry! To vůbec, Brouci nás baví hrozně moc, na auta je potřeba už trošku strategie, ale dá se to hrát už i s Mikešem. Jsou to krásné hry, kvalitní, takové úplně jiné, než česká klasika, člobrdo apod. Rozhodně doporučuji, ale myslím si, že ta cena je zbytečně přemrštěná a to hodně.

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)