pondělí 19. prosince 2016

Už se to blíží

.. už to brzy bude!
Mikuláše hodlám napínat do Štědrého dne, ale mě už Ježíšek nadělil..
Nový porculán! Len je podle mě jedna z nejkrásnějších rostlin.
Květem i užitkem, takže po tomto vzoru jsem dlouho toužila. 

U Mikuláše v adventním kalendáři ze všeho nejvíce bodují hračky od Djeca.
Samolepky, fosforeskující černý Petr nebo zatloukačka, to prostě nemá chybu!
Oni to prostě umí!

Pečeme, uklízíme, těšíme se..
Ušila jsem si futrálek na kváskový chleba (vnější vrstva bavlna, vnitřní len).
Linecké jsme vyráběli za pomoci embosovaného válečku a božsky nadzobené perníčky máme od Bududubových. 
Hodně čteme (Skřítek Nils je nejlepší!) a také posloucháme.
Inhalujeme zimní vůně, éterické oleje tečou proudem a já se sjíždím mimózou. 
Jenom ten blog nějak zanedbáváme, tak alespoň letecký průlet tím vším zde... :-)
Mějte krásné dny a rozzářené tváře! 



























18 komentářů:

  1. Nádhera, krásne fotky, a ten porcelán je prekrásny.
    Prajem vám krásny a pohodový advent,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! Já mám od Dity lodičkový porculán, z něj jsem také paf. Letos mi Ježíšek naježí mísu, na tu se obzvláště těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lodičky jsou také krásné, nadčasové, elegantní! Porcelánovým Ježíškům nazdar! :-D

      Vymazat
  3. Krasne veci.

    Po valecku jsem take koukala, ale ta cena mi solidne vyrazila dech. Porcelan od Dity P. je moc krasny. Mne se asi nejvice libi modry pruh. Ale s manzelem jsme se nejak nedohodli na vzoru a tak mame jednoduchy bily porcelan z Makra. A musim rici, ze jsem nakonec rada. Za rok jsme zvladli (hlavne deti) rozbit 7 misek, tri hluboke talire, a po jednom dezertni a melky talir. Takze jestli nekdy dojde na vysivany porcelan, tak az deti odrostou. :-)

    Djeco hracky jsou super. U nas si deti ted nejcasteji hraji s kvartetem od nich a Jezisek samozrejme dalsich par her nadeli.

    Preji krasne Vanoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jste ocohotni ozelet vysivani na vysivanem porcelanu od Dity P., tak se da koupit vyrazne levneji. Jedna se o porcelan od Thun, serie Opal.

      Vymazat
    2. Ano, já vím, že je to Thun Opál, nad jejich vzorem se světle modrou proužkou jsem také chvilku přemýšlela, ale len je len, líbí se mi právě pro ten vzor kvítků. Dita P. sama u výrobků uvádí, že se jedná o český Porcelán Thun. ;-)

      Vymazat
    3. U nás se právě nic z porcelánu zatím nikdy nerozbilo (vlastně já v létě rozbila Mikulášův talíř, když jsem zakopla na terase o traktor) :-D Děti mají svoje talíře a misky s obrázky a klasický "náš" porcelán používají jen občas.

      Vymazat
    4. Ja jsem to tu jen napsala, protoze jsem zrovna na nej koukala a konecne jsem od Thun objevila ciste bily bez vzoru, jeste loni nebo predloni jsem vsude nasla jen se vzorem a ty vzory od Thun se mi nelibi. Tak jsem nakonec neodolala a koupila polevkovou misu na Vanoce.

      Dita P. to podle mne s temi vzory dobre terfila, jsou pekne, ale zaroven to nadobi neni preplacane.

      Vymazat
  4. Jak Vy to jen všechno stíháte... :) Krásný porcelán, krásné hračky! :) Mějte nádherný advent! Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, krásný a klidný Advent i Vám! :-)

      Vymazat
  5. Ten porcelán jsem také chtěla, než jsem zjistila, že sada je jen ze 4 kusů a nás je 5. Uvažovala jsem i o dvou sadách, ale dvě polívkový míse jsou nesmysl.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, nemusíte kupovat sadu, vyberte si a poskládejte si servis sama, jaký potřebujete, vše lze kupovat i po jednom kuse ;-) Já jsem si ho poskládala podle vlastních potřeb!

      Vymazat
  6. Ten porcelan jste si vybrala nadherny!!!a diky za tip, hned se jdu na nej juknout;) Krasne svatky

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, kde jste, prosím, sehnala ten betlém ? Já ho loni viděla na Fleru, ale byl už pryč a letos jsem na něj nenatrefila. Děkuji za info. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je web autorky http://www.kletacek.cz/produkty-1/

      Vymazat
    2. Mockrát děkuji a přeji celé rodině vše nej do roku 2017

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)