čtvrtek 1. prosince 2016

Vařila myšička kašičku

vlastně spíše Mikeš pekl chléb. :-)
Opět se jako každý rok pokoušíme o pečení chleba z kvásku.
Letos to vypadá nejnadějněji. Asi to bude Mikuláškovým přimlouváním.
Něžně chleba hladí, míchá těsto, hněte v rukách, mile mu domlouvá... 

Já se mám tedy ještě co učit, ale snaha se cení! 
Trpělivost si v mezičase trénuji na lidových vystřihovánkách podle Kornélie Němečkové (nápad ukořistěn u Bududubových)! 
Někdo má antistresové omalovánky, já mám antistresové vystřihovánky. :-D 

Mikešovi to teď v kuchyni vůbec nějak jde lépe než mě.
Pečeme perníčky, kváskové rohlíky... 
A s velkou slávou dorazil Nekonečný kalendář konečně i k nám! 
Lot jsem poprvé hodila na hrb, ale mytí podlahy za mě nakonec vzal Mikeš. 
Dostal za to lžičku namočenou v medu. :-)))
Tož takhle se mi to líbí! 




















4 komentáře:

  1. 9. prosince budu zahajovat výstavu Kornelie v Havlíčkově Brodě .... už se moooooc těším :)
    Simona

    OdpovědětVymazat
  2. I absolutely love your blog! I'm a great grandmother from Seattle. Wishing you and your family a blessed and Happy Christmas!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. já už psala na bududub, že má Kornelie výstavu v havlíčkově brodě ... tak to berte jako možnost kam jet na výlet :)

    OdpovědětVymazat