úterý 4. dubna 2017

Armstrong a Lindberg

Znáte myšáka Linberga?
Líbí se Vám knihy kde se mísí mistrovské ilustrace s vědomostmi a příběhem?
Tak to si nesmíte nechat ujít ani novou knihu Torbena Kuhlmanna.
Tentokrát se s myšákem Armstrongem vydáte na Měsíc.
Mikuláš je z těchto knih úplně unešený a já také. 
Nemám vůbec nic, co bych jim vytkla, hýřím jen samými superlativy. 



















9 komentářů:

  1. Veru, strašně se mi líbí!!! "jednou" na ni dojde. Ale chci se zeptat. Moc čtení v ní asi není že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na můj vkus je to právě úplně dokonale vyvážená kniha, spousta ilustrací, které dítě zabaví, než přečteš jeden nebo dva odstavce textu. Já jsme fotila hlavně ty dvoustránkové ilustrace, ptž jsou nejefektivnější, ale jinak to není čtení spláchnuté za pět minut. Obě mají skoro sto stránek! Klidně Vám je půjčíme ;-)

      Vymazat
  2. Krásné knihy, děkuji za tip :-) Už mám strach k Vám na blog chodit, pak máme stále plný košík knih :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký den, Veroniko,
    na tyto knihy si také už delší dobu brousím zuby... :) Opět nádherná inspirace od Vás...
    Krásné jarní dny,
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  4. My máme jen Lindbergha a děti jsou nadšené. Mě se taky moc líbí, jen muž kritizoval překlad - že některé věty jsou úplně divné - např. Ovšem tentokrát Myšák nezůstal neodhalen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překládal uznávaný překladatel doc. Mgr. Radek Malý, Ph.D., český básník, autor dětských knížek a nositel ceny Magnesia Litera (za svou sbírku básní Větrní).
      Více na https://cs.wikipedia.org/wiki/Radek_Mal%C3%BD

      Vymazat
  5. Ta je kraaasna po te pokukuju taky nejaky cas.. Vcera sem objednala kominek knih tak musi pockat.. Par dni :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ach Veroniko, co já kvůli vašim recenzím utratím (nejen) za knížky :D Zas moc děkuju za tip...píšu na wish list. Mám už koupené skládací letadlo ze dřeva a myslím, že tohle téma si užijeme. Jitka.

    OdpovědětVymazat
  7. Veroniko, děkuji, nádherné knihy a Vaše fotografie úchvatné...díky za tip. Koukala jsem na web nakladatelství - Dynastie.cz a mají poštovné zdarma :-). Jdu na to. Díky moc, bANNAna

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)