úterý 9. května 2017

Kontinenty

Už znáte poměrně nový dětský časopis, který vychází pod záštitou Skauta?
Jmenuje se Ben Já Mína a přijde nám velmi milý!

Pravda, obsahuje sice jen pár listů, ale je naditý informacemi a tak mi přijde pro malé dítě úplně dostačující.
Aby se dítě zabavilo, něco naučilo a zároveň nebylo přehlceno.
Tuto míru má sice každý někde jinde, ale nechám raději promluvit fotky. :-)
Posuďte tudíž sami. Mě přijde naprosto malebný a povedený!

Kontinenty u nás frčí dál, takže jsem vyřezala přibližné tvary z tlusté plsti.
Konečně dostříhala kartičky od Juchuu o obydlích a dětech světa.
A teď si vypravujeme!
Mikeše stále nejvíc zajímají tučňáci a tudíž eskymáci.
Takže Arktida u nás jede i ve venkovním podání, tentokrát s milovanou vodou.
Jakoukoliv aktivitu s vodou mohu vřele doporučit, děti to milují (což už jistě naprostá většina z Vás ví :-) )
Vzala jsem velkou plastovou bednu z Ikea na kolečkách, natočila do ní trochu vody a obarvila ji modrým potravinářským barvivem.
Přihodila pár úlomků polystyrenu jako ledovce a Mikeš přinesl arktická zvířátka.
A hra mohla začít!

Lotka už se zapojuje také velmi často a ráda.. už měsíc totiž obchází nábytek, vzala to nějak hopem! :-)

Knihou uplynulého týdne vyhlašuji Mikešův náhodný objev z knihovny (opravdu si ji vybral úplně sám!).
Nese název Felix na návštěvě u dětí z celého světa.
Kouzlo spočívá v tom, že kniha obsahuje autentické dopisy od toulajícího se plyšového zajíčka.
Děti mohou otevírat obálky a rozevírat dopisní listy.
Obsahuje mnoho informací z různých koutů světa (my si ke čtení brali globus), textu tak akorát,
obrázky hezké a hlavně na každé straně , takže se dítě během čtení nenudí.
Bohužel, ale k nesehnání. Jedině v knihovnách, tak se tam taky vydejte! :-)























13 komentářů:

  1. No nadhera jako vzdy:-) ten casopis jdu prubnout, zatim nas zadny neoslovil :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, zkusila jsem knížku o Felixovi vyhledat a našla jsem ji alespoň v antikvariatu. Třeba se Vám to bude hodit :) http://antikvariat-andel.cz/kniha/langen-annette-felix-na-navsteve-u-deti-z-celeho-sveta-napinave-dopisy-od-zajicka-ktery-rad-2006
    Hezký den. Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc děkuji!! knížka dorazila, ale bez obálek a dopisů :-D No, nevadí, poradíme si, i tak jsme moc vděčná za sehnání!!!

      Vymazat
  3. Juuu, díky za pripomenuti! Na skautskeho Ben Ja Mina jsem narazila pred casem u E. z klokaniho gulase :-) A nepoznamenala si, ac jsem si v hlave ulozila ze az prijde ten spravny cas, bude nás. A ten cas uz tu je! Prave skupujeme Hranu. A tenhle krasavec urcite pribude. Mejte se krasne a uzivejte sveta(dilu) a kontinentu. Dobromila

    OdpovědětVymazat
  4. Knížku o Felixovi a jeho putování i s recepty z různých zemí jsme před pár lety ulovili na bazaru. Děti ji mají moc rády a často si v ní listují a občas z ní něco uvaří.
    Vaše hraní na Arktidu se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nemohla bych Vás poprosit o okopírování toho prvního dopisu z Laponska? my ho v knížce nemáme...šlo by to poslat třeba mailem? Prosím pěkně :-)

      Vymazat
  5. Jeej, dcerka uz stoji :) to to ale leti..:) krasne dni a vdaka za dalsiu inspiraciu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už měsíc dost suverénně obchází nábytek. Vzala to hopem, no :-D

      Vymazat
  6. Me se libi ten overal? prozradite vyrobce?

    OdpovědětVymazat
  7. Trochu se presunu ze zeme ledu a snehu do jara. Dostalo se mi informace, ze pani Kotkova vydava dalsi krasnou knihu, tematicky zrovna k jaru. Jmenuje se Rok v kouzelne zahradce.

    http://www.papillon-detem.cz/news/45/87/Rok-v-kouzelne-zahradce/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááách a óóch, tak to se těším!!!!!

      Vymazat
  8. díky za mnoho a mnoho inspirací akorát toho tolik jako vy nestíhám mám z vás mindrák, ale hezký:) časopis mě velmi oslovil a tak jsem ho předplatila určitě se mezi Raketou a Rozmarýnkou pro děti a Prďáckým časopisem neztratí.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)