neděle 14. května 2017

Polárka jede

Pokračujeme na polární vlně.
Jestli Vás to už nebaví, přepněte na jiný kanál, omlouváme se za dočasné ochlazení! :-)) 
Mikeše to naštěstí baví stále a tak jsem mu vyrobila karty s druhy tučňáků
Jestli je chcete taky, napište mail, zašlu Vám je. 

Taky došlo na iglú.
Vyrobili jsme ho společně ze samotvrdnoucí hmoty.
Pak jsme malovali moře. 
Mořské živočichy z mosogumy jsem vyřezávala už před delším časem, 
Mikeš si s nimi hraje ve vaně. 

Přibyla u nás nová ÚŽASNÁ knížka Nela a růžová velryba
Moc se nám líbí!!! Hned po ní se pustíme do Varvary :-)
Plakát na zdi je od Sův z dříví, mooc děkujeme! ♥ 




















18 komentářů:

  1. To máte u vás krásnou zábavu :-))

    OdpovědětVymazat
  2. No to je nadhera! Vazne neskutecna :-) Mohla bych se zeptat, jak se jmenuje knizka, ktera je otevrena a s rozklapovacimi stranami (na jedne je narval jednorohy, rypous a dalsi). Dekuju moc, prijemne polarni vypravy! Dobromila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to Velká kniha o velkých zvířatech :-)

      Vymazat
    2. Jste rychlejsi :-) Díky za odpoved. Chtela jsem vepsat odpoved, ze uz to vím a ze uz máme, asi jeden z posledních kusu dostupnych na eshopech. Dotukl mi format i zpracování, protoze máme Velkou knihu o velkych traktorech (z naseho lonskeho podzimniho unschoolingoveho tematu traktory a zemedelske stroje :-D) a Velkou knihu o velkych strojich, ta mi tak povedena neprijde. A kdyz jsem koukla ke Svojtkovi na Velkou knihu o velkych zviratech, byla tam! Díky moc za inspiraci, Vitek je nadseny. A pravidelně si ji vybira na cteni. Mne se moc líbí i informace z ni. Zase jiné nez známé a máme. Ac prepocet na stopy v zavorce me trochu drasa... Mejte se krasne, at se Vám dari jet s Mikym a vubec ke spokojenosti. D.

      Vymazat
  3. Nela je super, u dětí měla velký úspěch . Ale Varvaru jsme nedočetli, děti nechtěli pokračovat poté, co velrybáři ulovili její maminku. Jsem zvědavá, jak to bude u vás

    OdpovědětVymazat
  4. Prosim, prosim chci taky doma tucnaky. Moc dekuji
    Ruzovou velrybu doma mame taky, ale jeste na ni neprisla rada. Tech detskych knizek tu mam tolik, ze nestihame skoro cist.
    MPM@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasně inspirativní blog, moc děkuji za všechny náměty. Večer jsme se tady zasekly s dcerou a myslím, že hned ráno začne shánět polystyren:) S pozdravem Magda

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, ráda bych poprosila o kartičky tučňáků. Děkuji a přeji krásný den. Zuzka terova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Kdo si hraje, nezlobí! A tahle zábava je úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc zdravím a opět nádhera, strašně moc se těším, až dcerka povyroste trošičku a budeme moci takto takhle tvořit. Chtěla jsem poprosit o název leporela, které se ne fotce objevuje a potom taky poprosit o zaslání kartiček tučňáků, děkuji moc. Zdraví Petra Bidmanová....mail: pet.strnad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petru, kniha na úvodní fotce je Velká kniha o velkých zvířatech :-)

      Vymazat
  9. Nelu jsem pořídila na Světu knihy na dovolenou k moři, už se na ní těším. Varvaru jsme s dcerou četly a i přes tu smutnější část se líbila. Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, Veru, chtěla jsem se zeptat, jestli jste zjistila ta CD Tajemství proutěného košíku, odkud jsou.
    Děkuju mockrát.
    Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, ptala, prý v Praze v obchodním centru na Chodově.. :-)

      Vymazat
  11. A založila jsem si tedy ten nick na instagramu - MonikaMPMPM - jestli můžu poprosit o potvrzení.
    Děkuju a krásný víkend.
    Monika

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den, pročítám si průběžně váš blog a pěkně se mi prodlužuje seznam knížek pro děti �� děkuji moc za inspiraci a ráda bych také poprosila o kartičky tučňáků. Zdraví Daniela dbeckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat