úterý 20. června 2017

Nový stroj = nové možnosti

Já vím, že je teplo a všichni jsme nejraději u bazénu.
I my jsme většinu dne na zahradě, venku nebo v bazénu..
Ale kdykoliv si Šarlotka jde dát šlofíka, já pospíchám ke stroji.
Mám hromadu nových látek a taky nový stroj.
Takže zkouším, co všechno dokáže a děsně mě to baví. :-)















19 komentářů:

  1. Stroj ti šije vážně pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, to je rychlovka, stroj je už doma a stihla jsi ho i zajet! Moc pěkné, umíš to správně nakombinovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, moc děkuji za konzultaci, jsem moc ráda, že jsem vybrala Ladu. :-)

      Vymazat
    2. Muzu se zeptat, jaky mate konkrétní tip Lady? Dekuji

      Vymazat
  3. Krásne šitie, pekný stroj, tak nech dlho slúži!
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Uzasne veci...u Vas se vzdy pokocham!!!muze se zeptat jak jste delala tu kyticku na cepicce? Diky Janca

    OdpovědětVymazat
  5. Mám z těch Vašich šicích výkonů trochu depresi! Kdy to stíháte??? Tolik nádherných kousků!!! Já mám prozatím akorát ty zásoby látek :-/ Všechno máte opravdu velice povedené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to ten nový stroj.. šije sám :-D :-D :-D

      Vymazat
    2. Mně by taky zajímal ten harmonogram dni :-D Já se asi s tim sitim moc stvu, trvá mi než to nastriham (a to mám řezací kolečko ), než ušiju. Šiju bud jen se starší dcerou nebo večer. Ale je tolik jiných povinnosti a nevím, kam to vše vecpat. Terka

      Vymazat
    3. To je jednoduché Terko..Možná to je tím, že jsou různí pomocníci, kteři ulehčí a celkovou práci udělají za člověka(např.robotický vysavač). Já třeba nemám žádné hlídání, tak prostě misto úklidu šiji, když děti spí(což je málokdy). Život je jednodušší, když je po ruce alespoň to hlídání dětí(mé mi jsou stale za zadkem a další dva roky ještě budou)...

      Vymazat
    4. Jojo, domácí pomocníci jako sušička nebo myčka jsou super (samo vysavač nevedu, poněvadž se ho moje děti bojí :-) ), ale je to i o tom, že mám pracovnu, kde veškerý nepořádek zavřu a jdu a pak se k rozpracovanému zase vrátím. Mít to někde v jídelně na stole a neustále vše uklízet, tak neušiju nikdy nic. A děti se mi často do práce zapojují. Hrají si s odstřižky látek. Mikeš je nakládá na nákladák a vyváží nebo si je stříhá a modelu je z nich obrázky. Teď už začíná i šít se mnou, chce to zkoušet. Lotka je v takovém telecím období, kdy se do všeho plete, ale spíš překáží, ale když spí, tak se to dá.
      A jinak - nevozím Mikeše nikam do školky, takže tím taky ušetřím spoustu času.

      Vymazat
  6. :-) Naprosto vám rozumím. Také s dětmi střídáme běhaní po zahradě, koupání v bazénu, nějaké to tvoření a hry...a když se poštěstí a mám chvilku, hned sednu ke stoji. V sobotu mi dorazil balíček s látkami a dnes jsem došila poslední (sedmé tričko:-)) a teď, když dítka spí, se chystám ušít dlouho nastřiženou balonovku. Když jsem viděla Váš minulý článek, řekla jsem si, že bych se do ní měla pustit, aby tady neležela střižená další rok:-). Užívejte sluníčka....a hlavně šití:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Povedené kousky a Lada je dobrá volba :-)
    Dala byste prosím odkaz na tu nádhernou látku s motýlky a ptáčky?
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Myslím, že je z de-park.cz :-)

      Vymazat
  8. Ahoj, prosimte, mam stejny stroj - Ladu a nejsem spokojena z dvojjehlou. Mam povolenou horni nit a chtela by jeste ta spodni...ale nevim jak - u stareho jsem povolovala sroubecek - ten lada nema...a navic vidim na displeji jakoby dvojjehlu, jde to nejak zvolit jako program? Ale v navodu nepisi...diky moc.

    OdpovědětVymazat