pátek 9. června 2017

Od stroje

Opět si po maličkých chviličkách kradu chvíle u stroje. 
Strašně nutně potřebuji tvořit, mám hlavu plnou nápadu a hrozí přetečení. 
Jen ten čas, kde vzít? No, možná tak za 18 let.. :-)) 
Ale nestěžuji si, vždycky si tu chvilku urvu a tvořím. 

Tentokrát hlavně pro sebe. 
Jedny melounové kraťásky k nakousnutí. 
Dvě malé obloučkové kabelky, u kterých jsem pěkně zmrskla zipy.
Nevšívejte dobrovolně zipy do oblouku, je to fakt rasovina :-))

A jedny puntíčkaté šatičky.
Zavinovací, aby se v nich dalo dobře kojit.
Z lehoučké letní chladivé látky.
Na to, že jsem nikdy nic podobného nešila a střihla jsem je od oka celkem ujdou.
Po technické stránce opět žádná sláva, ale jsem z nich nadšená i tak :-)
A jedno body s čelenkou i pro Divoženku, ať pěkně ladíme.
Ta to má z bavlněného úpletu, ale vzor odpovídá.

A jedny tepláčky pro malou princeznu.
Doufám, že tohle je jen rozjezd a budu si i nadále držet tohle kreativní tempo.
Tak prosím držte pěsti, ať si to myslí i moje děti :-))

















15 komentářů:

  1. Krasne! Ja nejsem schopna ve chvilkach dosit jednu detskou sukni a to mam dite jen jedno... :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce chytit ten správný zápal a pak už to jede samo. Třeba Vás nakazím! :-D

      Vymazat
    2. Vy uz jste me prave nakazila asi pred rokem... :-D. Ale nechapu, kdy to vsechno stihate. Smekam :-).

      Vymazat
  2. Ten čas, to je strašný ničitel plánů, že jo ...S plnou hlavou to mám stejně, už dokonce došlo i k přetečení, tak ukládám nápady a inspiraci aspoň na Pinterestu, ale výhledově to vidím také tak za 18 let...! Všechno máte úúúžasné, ale ty kabelky? Tak to je úplný TOP! Jak barvy, tak tvar, opravdu moc povedené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc děkuju! A ať se daří uskutečňovat maximum nápadů!

      Vymazat
  3. Já si říkala, jestli jsi už neprodala stroj:-) Ale je jasné, že při tom všem vaření, pečení, tvorbě mýdel, péči o dům, zahradu, děti a muže, se toho už moc stihnout nedá:-) Je to všechno krásné, ale nejvíc mě zaujal puntík, to je prostě i můj styl a moc vám to spolu holky sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néé, naopak bych ráda přikoupila :-D Ale ten prostor a čas je fakt nedostatkový zboží! Děkuji moc :-)

      Vymazat
  4. Jak kdy kde kradete? Prekrasne, vsechno! A stavy "hlava plna napadu", tak to je muj permanentni stav. Silene. Rikam si, ze se snad vyradim na vnoucatech 8-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tož to mě ještě nenapadlo, pomýšlet na vnoučata, to by mi do té doby hlava asi praskla :-D A až by mi snacha řekla, že žádný moje trapný oblečky nechce, jejda. To nebudu riskovat! :-D :-D :-D

      Vymazat
    2. :D taky se toho bojim :D aby mi to holky nehodily ma hlavu :D ale to je jedinna moznost, jak "ulevit" hlave,kdyz neni prostor na siti :D

      Vymazat
  5. Verunko ty šaty jsou super to je viskóza? Nebo popelin? Jsou nádherné a s Loty kráse ladite

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla látku už přes rok doma, takže si nejsem úplně jistá, ale podle pohmatu jsem si skoro jistá, že je to viskóza. Popelín je pevnější a silnější :-) A děkejeme!

      Vymazat
  6. Všechno krásné. Máte nadání!
    A obdivuju bezchybné bříško. Mazala jsem olejíčky a stejně během každého těhotenství popraskalo :-/

    OdpovědětVymazat
  7. A ty kratasky jsou uzasne. zase by ocko co :) tak mi eporadite jak na ne. Je to uplet?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kraťasy jsou ze slaboučké teplákoviny, skoro jako úplet, jen to lépe drží tvar. Úplně jednoduché, čtyři díly, kapsy a náplety.. Zkuste nějaké svoje obkreslit, uvidíte, že na tom nic není. Nebo pak mají pěkně dámské kraťasy v jednom z dámských Ottobre. :-) Ale střih určitě zvládnete i sama a z pružného materiálu se to hodně poddá, to zmáknete :-)

      Vymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)