pondělí 26. června 2017

Opalovačky


Malými výlety prokládám čas strávený u strojů. 
Velmi jsem se těšila na tyhle mimi opalovačky. 
Přijdou mi naprosto rozkošné. 
Ale protože Lota to nemůže stihnout unosit, tak je asi nabídnu k prodeji.
Najdete je zde!






A protože miluji jakékoliv funkční a příjemné materiály, 
naprosto jsem si zamilovala tyhle pumpky z mušelínu. 
Mám je v holčičí i klučičí verzi i se šátečky. Na hlavičku či krk. 
Tenhle materiál je ideálním letním oděvem nejen u dětí. Prodyšný, měkký, lehký.
Olemováno bambusovým úpletem. Prostě luxus pro dětské prdelky! :-) 












4 komentáře:

  1. Nechcete mě adoptovat a šít mi takové úžasné oblečky?? :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný. Mohla bych se zeptat kde jste koupila ten mušelín? Vypadá jako velmi příjemný materiál. Ráda bych ho zkusila také. Děkuju Kachan

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)