čtvrtek 22. června 2017

Zlatý déšť


Pořád u stroje, pořád a pořád.
Já vím, že už to některé z Vás štve, ale mě ne.
Mě to bavííí.... :-)) 

Mráčková látka je přesně podle mého gusta.
Akvarelové obláčky, jako bych je sama malovala.
Sehnala jsem ji jen dvakrát 25 cm, ale poradila jsem si!
A z pytlových kapsových šatů mi prší zlatý déšť.

A kdyby náhodou nepřišel žádný vlahý letní deštíček, našila jsem Mikešovi nějaká tílka.
Jedno z bambusu a la Pepek námořník a jedno s policajty (druhé je pro kamaráda).
V těch mu určitě horko nebude. :-)









3 komentáře:

  1. Veru, to je nadhera!! Vsechno! Ale nej ten zlaty dest, ten je naprosto luxusni. Mohu se zeptat, odkud je latka? Jste mou obrovskou studnici inspirace a chodim se sem kochat a ucit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Veri, šijete i na zakázku? To triko s motýlky je prostě TOP!!! Brala bych hned :)
    Krásné letní dny. Monika

    OdpovědětVymazat
  3. To nikdy neomrzí.
    Ty jsi prostě neuvěřitelná!
    Nádhera :-)

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)