pondělí 31. července 2017

***

Už ani nevím, jak bych tyto články měla nazývat.
Dochází mi slovní inspirace.
Naštěstí ta kreativní se nesnižuje.
Spíš naopak, s počtem ušitých kusů se zvětšuje a bobtná
Ale nekamenujte mě za to, prosím! ;-)

Tepláková mikina a la křivák.
Střih je z Ottobre a protože jsem bytostně líná číst šicí návody, s lemy jsem si poradila po svém a podle toho i vyhlížejí.
 Ale snažila jsem se a mikina se mi tuze líbí i tak, protože Mikulášovi strašně sluší! :-)

 


Tři nová bodyčka pro Šarlotku.
Dva jemné červené puntíčky s bílou krajkou.
A jedno bílé bambusové s nažehlenou holčičkou.


Můj první pokus o pyžamko/overálek. 


Šedé opalovačky ušité na přání. 

Sada tepláčků a kraťas pro malého prince Marečka. 

Bambusové body bez rukávů pro Lotu. 

Hmyzí bambusovo-bavlněný komplet pro Mikeše. 


9 komentářů:

  1. O jé - potřebuji bambusový plet pro milovníka hmyzu a nemůžu pod heslem hmyz ani brouci nikde najít - odkud je prosím? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, to proto, že to není bambus, ale bavlněný úplet. Bambus je ten petrolejovy na krataskach. Brouci jsou asi dva roky starý úplet od Lillestof.

      Vymazat
  2. Ooo opet se urodilo a moje oko plesa. Mikca je frajerska a Mikes je v ni najednou jako velky klukx-)
    Jestli je maly princ Marecek od Dasky,juuu to bude fesak!
    At Vam stroj slape,Veroniko:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nestiham Vase tempo...vy jste robot!...opet uzasne...za me vitezi sede opalovacky!!;) Janca

    OdpovědětVymazat
  4. Ta mikina je boží. Líbila by se mi pro sebe :))).

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný! Všechno! Tuhle šicí závislost začínám pomalu chápat ...

    OdpovědětVymazat
  6. Veru nejzlatější, ty máš uplně zlaté ruce!!! Tepláčky jsou úžasné. A víš jak Marindovi sedly??? no počkej až ti ho v tom vyfotím! Ta mikča s křivým zipem je luxusní!!! a věci pro Lotku mě vždy uplně uzmní. Prostě jedna věc krásnější než druhá vážně!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Veroniko, opět nádhera. Jste mi inspirací.
    Mám nakoupené úplety a softshel a jen hledám odvahu do nich střihnout.
    Krásný víkend.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)