čtvrtek 20. července 2017

Pel mel

Všehochuť ušitých kousků z posledního týdne. 
Modré teplákové šatičky s červenými lemy pro mě. 
Jedno melé šedé dlouhé tričko z bambusu v mém oblíbeném střihu.
Lotce ze stejné látky legínky s kanýrovanou prdelkou.

Nějaké ty čepečky. A bambusové body olemované krajkou.
Také několik kraťasků, které v těchto teplech přijdou vhod. 
A Mikešova staro/nová mikinka, tepláčky a bambusové námořnické triko.
Prostě pel mel, který mě nesmírně baví! :-) 





(omlouvám se, že se na fotce tak hrbím, ale fotí Mikeš a tahle byla jediná nerozmazaná) 
:-)




19 komentářů:

  1. Dokonale obsita rodinka, uprimne tleskam. Tyram se otazkou, kde jen berete ten cas na toliko tvoreni s dvema rarasky za zady?!
    Krasa, Veroniko. Vsichni a vsechno.
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala u minulého příspěvku - když se chce, všechno jde. Jedu na plný plyn, Lotka teď docela pěkně spí přes den a Mikeš pomáhá nebo si tvoří něco sám, takže teď to jde docela dobře od ruky :-) A díky!

      Vymazat
    2. Tak ja jsem se prave vybicovala a za minuly tyden usila jedny kalhoty pro kamaradcino miminko (+jedny sisate nedokoncene..). Tak mi jeste chybi nejaky motorek, abych trochu dohnala Vase tempo:-D. Jinak se mi moc libi ty saty! A kde berete inspiraci? Okukujete taky nejake blogy (jako my ten Vas:-D) nebo casopisy nebo "jen" vlastni kreativita?

      Vymazat
    3. Tak jen do toho, já už taky jedu třetím rokem, tak už mi to přecijen jde rychleji a automatičtěji. Nebojte, moje tempo chytí každý, kdo bude chtít! Držím pěsti, ať se daří!
      Ad inspirace.. ani nevím, tak nějak to chodí samo. Něco mě někde zaujme, na ulici, na internetu, někdy mě něco napadne a už jedu. Třeba ty šaty s kapsami jsem předloni pletla a strašně se mi ten nápad s kapsami líbil, takže jsme si podle nich udělala střih na šité.

      Vymazat
    4. To ja siju uz asi rok..(a velikou zasluhu na tom ma Vas blog;-) ),ale proste pomalu. A kdyz jeste vymyslim nejake vychytavky, tak o to dyl (nedavno treba oboustrannou sukni pro neter...). Ale hlavne, ze si najdete cas ty vyrobky (a dalsi tipy) fotit a davat na blog. Dekuju;-).

      Vymazat
  2. Tohle jste ušila za minulý týden? A můžu se zeptat, jestli někdy spíte? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžete. Jistě, že spím, já bych mohla spát na výdělek, jsem ráda, že se v noci proberu na kojení :-D

      Vymazat
  3. Koukám, že jste taky podlehli trampolínové mánii ;-) taky skáčete? jinak opravdu krása! pro manžela taky šijete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trampolína je u nás asi dva roky, skáče jen Mikeš, nás to nebaví, ale jeho naopak ano. Hodně dlouho jsme řešili, jaké má trampolína negativa, ale musím říct, že se žádná nepotvrdila.
      Ne, pro manžela nešiju, maximálně zašívám :-D

      Vymazat
  4. To je zase krásy! Perfektní inspirace, vždycky mě to nakopne k dalšímu tvoření, manžela u balíčku ze sijemdetem zítra asi klepne, ale bude mít bambusové boxerky (po předchozím článku jdu konečně do spodního prádla;-). Jen víc a houšť! Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, moc děkuju, ani nevíte, jaký jste mi dodala nový vítr do plachet, poslední dobou mám pocit, že je moje tempo trochu trnem v oku ostatních. Jsem strašně ráda, že ještě někoho inspiruji a nakopávám (což je účelem tohoto blogu), namísto abych ho přiváděla do depresí ;-)
      Bambusové boxerky paráda, já bych se k ním ráda dostala také! DĚKUJI! ♥

      Vymazat
    2. Veroniko, i pro me funguje Vas blog jako inspirace! A to jak sici, tak i co se tyce aktivit s detmi. Rozhodne nepolevujte a urcite nas dal zasobte svymi vytvory! Rada se vzdycky pres den namlsam, promyslim a vecer, kdyz deti usnou, tak zasednu ke stroji a jedu. A cim vic me deti pres den znici, tim vic tu svoji denni davku potrebuju :-))) Petra

      Vymazat
    3. Ten monotónní krok stroje je prostě nejlepší relax, že ženy? A jinak trnem v oku blog určitě není, to ej takový ten pocit matky s jedním dítětem, která vnímá rodičovství jako náročnou a vyčerpávající činnost. Sama ho mám v živé paměti! :-D A je na to jednoduchý recept - víc dětí! Čím víc dětí, tím víc nadhledu a s tím i času... Teda tuším, že alespoň do doby, než začnou chodit do školy do města a stane se ze mě řidič z povolání.

      Vymazat
    4. Moc děkuji za krásná slova, oběma! Vážím si toho a souhlasím! ;-)

      Vymazat
  5. Veru, máš to nádherné a krásné!!! já se vždycky s kávou tak krásně pokochám..... Jsi pro mě velkou inspirací a čas od času mě nakazíš (ale vydržím jen dva dny :-)) a jedu v tvém tempu, to pak doma je vše jak ze škatulky!!

    OdpovědětVymazat
  6. Suprové kousky. Jak už psalo mnoho lidí přede mnou, tvoje výtvory mě popostrkují v mém vlastním šití. Počet kousků se zdaleka nedá srovnávat, ale aspoň se šití dostává na jednu z prioritních pozic v momentě, kdy je chvilka času. Bohužel mě taky omezuje to, že mám stroj tam kde malá spí. Těším se na tvé další povedené výtvory :))

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)