sobota 22. července 2017

Popleta

Po dlouhých měsících jsem zase něco popletla.
Vlastně upletla. Popletená jsem pořád. :-)
Při pletení první řady jsem jehlice držela, s prominutím, jak prase kost, ale
ve druhé už jsem jela starým dobrým tempem. Tohle se prostě nezapomíná... 

Konečně došlo na letní tuničku Belle Isle z Ravelry. 
Je jednoduchá, plete se odspodu v kruhu a vršek každý zvlášť.
Sešívá se jen jeden ramenní šev.
Upletla jsem ji z Cotton Light od Dropsu a stačila mi dvě klubka na velikost 12 měsíců. 

Předtím jsem ještě háčkovala bambusovou čepičku.
Spirálovou bílou s červeným kvítkem.

A opět děláme malou reklamu na Houpací prkno.
Už u nás bydlí skoro dva roky a pořád mě překvapuje, k čemu všemu se dá použít!









Lehká letní ležérnost.
Překrásné šatičky Muti, které jsem pletla ještě v těhotenství. 


A tenhle svetřík jsem také pletla někdy v 22tt těhotenství.
Je to Tiered Baby Coat a slečna nám už do něj dorostla.
Nemůžu tomu ani uvěřit, jak rychle to utíká!  

7 komentářů:

  1. Veru dodbre rano, to je nadhera opet, ten svetrik posledni je uplne bozi :-) Mala je uzasna, jak sedi na tom prkne.. ja uz se dva roky rozhoduju zda ho koupit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se strašně líbí i ta duhová houpačka. Mikešovi taky. Ale říkám si, jestli prkno nestačí, no.. uff :-D

      Vymazat
    2. No prave to je furt prkno,spektra,prkno,spektra bozeeee... 😂

      Vymazat
  2. Prekrasna slecna, opravdu.. zavidim. Menila bych ty dva kluky hned :-) a prkno-nejlepsi a nejvice vyuzivana hracka u nas.
    Hezke leto preji..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Tak třeba do třetice bude holčička ;-))

      Vymazat
  3. Veroniko,at je u Vas posito nebo popleteno,pokazde je to radost. U nas plete babicka, u kluku ma ale omezeny prostor tvorby,oni to nechteji nosit. Slecna modelina je jiny kafe, to musi byt inspiro nekonecno:-)
    At Vam prizniva konstelace, o ktere jste mi psala, vydrzi, Vas blog uz dlouho radim mezi moje favority. Vzdy se tesim, co noveho. Diky!

    OdpovědětVymazat
  4. Veru všechny kousky jsou moc nádherné. Fakt máš můj obdiv. Já bych té mojí cácorce taky ráda něco upletla, ale neumím ani ň. A tuším, že naučit se něco takového nebude záležitost na jeden večer. Ani na 7 večerů. Každopádně s každým dalším a dalším kouskem, který zveřejníš, ve mně roste větší a větší pokušení se odhodlat :)

    OdpovědětVymazat