pátek 14. července 2017

Puntíkovánky

Díky Sůvám z dříví jsem objevila svět FU.FO
Fufo je postavička, která vznikla z rozsypaných kuliček. 
Figurka, která pomáhá propojovat dětský svět s tím dospěláckým. 

Nás nejvíce uchvátili Puntíkovánky.
Uznejte, že antistresové omalovánky už jsou prostě ohraná deska.
Puntíkovánky jsou svěží nový vítr a geniální nápad v jednom. 
Opravdu mohu potvrdit, že baví děti i dospělé, protože je to něco nového a zábavného.
A netřeba k tomu žádný velký výtvarný talent, protože tohle zvládne i antitalent. :-)))

Ale Váš výběr se nemusí omezovat pouze na puntíkovánky.
Podívejte se i na další produkty, které Fu.fo nabízí.
Já pořídila třeba ještě tento vláček. 

Všechno si to můžete prohlédnout pěkně na jejich eshopu.
Nebo můžete jako já objednávat na eshopu pro prcky.cz (a tohle fakt není placená reklama). 
Proprcky.cz jsem objevila nedávno a musím říct, že mě jejich výběr doslova ohromil. Tak bohatou nabídku kvalitních a hlavně českých a slovenských hraček, oblečků, knížek, nábytku a všeho dalšího jsem pohromadě snad ještě neviděla. Bleskové dodání už bylo úplnou třešinkou na dortu. 









4 komentáře:

  1. Ooo ten chameleon s krokodylem..krasne, je to proste navykove 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Mikeš si s tvary příliš hlavu nedělá, hlavně, že puntíkuje :-D

      Vymazat
    2. To je jako El puntikuje vsude, Tobik je puntickar, detailista-tohle je neco pro neho, jeho svet 😂😂😂

      Vymazat
  2. Jsou krásný, taky se na ně těším:)

    OdpovědětVymazat

Zde prosím zanechte svou stopu :-)