neděle 19. dubna 2015

HÁČKOVANÝ ŠÁTEK


Není daleko doba, kdy jsem háčkovaný šátek považovala za doplněk postarší usedlé dámy v letech. 
Jak já jsem se mýlila! 


Abych uzrála k vytvoření něčeho takového, musel se mi do zorného pole připlést  tenhle krasavec.
A bylo rozhodnuto.
Toho chci! 


Takže jsem se chopila háčku a zdolala úskalí dvou háčkovacích schémat. 
A je tu! 
Krásný, měkký, bavlněný.
Příjemně hřejivý, akorát na jarní počasí.
Dostatečně velký k omotání kolem krku či na přehození přes ramena.


3 komentáře:

  1. Moc moc hezký šátek i barva....nemáte prosím návod, schéma....děkuji Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano! :-) Schéma je tady http://www.abc-knitting-patterns.com/cart/photos/extra/brownautumnshawlL.jpg?hc_location=ufi a tady https://www.pinterest.com/pin/21462535696936727/?hc_location=ufi
      Přeji příjemné háčkování! ;-)

      Vymazat
  2. Dobrý den, chtěla bych Vás požádat, tedy pokud je to možné, o návod na ten koncový vzor šátku, děkuji Petra Válková

    OdpovědětVymazat