středa 6. května 2015

GUNGA

Milujeme duhu.
Tu skutečnou na obloze i tuhle dřevěnou. 
Mikulášek ji láskyplně říká "gunga" a vždy se u toho úžasně usměje. 


Není to jen tak ledajaká duha. Je to duha dřevěná, napouštěná barevnými oleji, voňavá, hravá a skvostná. 


Lze ji využít k mnoha různým aktivitám. 
Můžete stavět rozmanité obrazce, což baví především dospělé. 



Lze ji využít jako tunel pro auta či mašinky, což ocení hlavně hoši. 

Dá se na ní parkovat.

 
A chcete-li, postavíte z ní celkem ucházející Colosseum, do jehož arény můžete dát dokonce i gladiátora s tygrem.
 Pozor, jen pro otrlé povahy! :-))  

A hlavně si jí můžete ozdobit byt. Neznám krásnější dekoraci, na níž by tak často ulpěl můj zrak. 
Baví mě ji hladit jen pohledem. 
Pak vstát, uchopit ji, vychutnat ten dotek sametového povrchu, uvnitř trošku zdrsnělý.
 A nakonec přivonět. Ach! 
Je prostě nejlepší! :-) 





Hlavně je potřeba si zatleskat! :-)





Je od německého výrobce hraček Grimm´s. Jejich český ehop najdete zde, ale pozor,
vstup pouze na vlastní nebezpečí.
Hrozí nebezpečí nákazy a syndromu "já chci". :-)

1 komentář:

  1. Stačilo nahlídnout a jsem nakažená ;-)
    V červenci má Valinka dva roky, tak mám vybráno . Super hračka s fantazií , tak moc dík Veru na inspiraci . Zatím jsem se sice moc nerozhlížela , ale i ta ochutnávka byla super, tak to zase někdy nakouknu :-)
    Hodně nápadů a chutě k tvoření , Bella MK

    OdpovědětVymazat