čtvrtek 7. května 2015

Háčkovaný šátek no.2

Mého prvního háčkovaného krasavce už znáte. 
Je béžový a bavlněný. 
Teď přišla řada na druhý pokus. 
Tentokrát malinový. 


Moje nové barefootové botky si ho totiž nesmírně zaslouží.
Za to, jak mi skvěle slouží! :-)
Jsou to totiž ty nejpohodlnější boty na světě.
Ale o tom až někdy jindy. Dnes je to o šátku! 









Ať se snažím a nastavuji foťák jak chci, stejně se mi nedaří skutečná barva zachytit.
Odstíny k sobě mnohem lépe ladí, jen na fotkách to tak nevypadá. :-) 
Háčku zdar! 

10 komentářů:

  1. Ten je krásný...můžete mi prosím poradit jak na ten základní vzor napojujete ty obloučky? Děkuji. Jana D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dojedete na konec řady a napojíte se tím obloučkovým vzorem. Nejdříve 10ř.o., pak třikrát 5 ř.o. a zase 10, na konci otočíte a jdete podle schématu.. Nevím, jestli jsem tu někde v komentářích ten odkaz na schéma nedávala, máte ho? :-)

      Vymazat
    2. Schéma jsem našla, ale napojit ty obloučky, to bude oříšek :-) máte krásný blok, nemůžu se vynadívat, jste moc šikovná....jedná věc hezčí než druhá :-) Děkuji za radu.

      Vymazat
    3. Včera jsem po dlouhém koukani vymyslela, jak ty oblouky napojit. Pokud to někomu pomůže, tak tady je trochu jiný nákres, kde je vidět to napojení: http://pin.it/wC4YdH_

      Vymazat
  2. KRÁSA! Co je to za přízi? To není ta alpaka, co je tam jen do kontrastu, že ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Alpaka to není. Je to Elian Nicky :-)

      Vymazat
  3. Dobry den, šátek je nádherný! Prosím mohla by jste mi poradit, kde najdu návod? mnohokrát děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schéma je tady http://www.abc-knitting-patterns.com/cart/photos/extra/brownautumnshawlL.jpg?hc_location=ufi a tady https://www.pinterest.com/pin/21462535696936727/?hc_location=ufi
      Přeji příjemné háčkování! ;-)

      Vymazat
  4. Dobrý den, můžu se zeptat, kolik klubíček je potřeba? Aspoň přibližně, ať vím, kolik koupit.
    Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se omlouvám, ale fakt netuším, to už je tak strašně dlouho, že jsem zapomněla.. pět, šest?? Těžko říct :-D

      Vymazat